OTO JEST

20:23:00


Mój pierwszy blok książkowo- kulturalny. Dużo osób zna moją osobę z Instagrama (@bookishpolish) i moje recenzje. Na blogu o majestatycznej nazwie "Słownik sztuki" dowiecie się o tym, które książki warto przeczytać, jakie wam polecam albo te, które są hucznie zapowiadane.
 Pierwszy post pojawi się jutro- 12.10. 2014 i będzie to recenzja "Złodziejki Książek". Informacja o tym utworze pojawiła się wcześniej na instagtamie, ale chciałabym rozwinąć różne wątki obszerniej.
 Dziękuję tym, którzy mnie zachęcili, ale i również tym, którzy podcinali mi skrzydła, bo im częściej to robili tym bardziej chciałam dojść do celu.

To wszystko na dziś./ K.

PS. Więcej w zakładkach Autor , Kontakt i Recenzje.

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Oooo cieszę się, że założyłaś bloga, bo naprawdę potrafisz przekonać do przeczytania książki! :D
    Powodzenia!

    ps. jeśli masz ochotę zapraszam do siebie: http://biblioteczka-suomi.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie będę tu zaglądać ;)
    Zapraszam do siebie :) >>
    alawkrainieksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na recenzję ;)

    oxu-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prawa autorskie

Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność autorki bloga i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna część moich tekstów nie może być rozpowszechniania bądź kopiowana bez mojej zgody.