Kilmat Świąt już się ulatnia!

20:52:00

Nie wiem jak wam, ale mi już dzwoni w uszach od świątecznych piosenek. Już widzę jarzące światełka choinkowe i neonowe ozdoby o charakterze iście bożonarodzeniowym.
Nie oszukujmy się: ten post powstał w wyniku natchnienia, jakiego dostałam po raz kolejny oglądając "Kevin sam w domu". Myślę, że ten czas to najwspanialszy okres w roku i większość ludzi jest ze mną zgodna. 
Święta to także czas przekazywania sobie prezentów, które mają nam sprawić przyjemność. U mnie większość "niespodzianek" jest zapowiedziana, więc reakcja jest nieco mniej entuzjastyczna. Sama uwielbiam kupować podarunki, choć to trochę kłopotliwe, ponieważ trudno trafić w czyjeś gusta. 
Moje Święta już się zaczynają. A wasze? Ja przeważnie spędzam Wigilię w domu, razem z rodziną przy stole. Po kolacji oglądam "Kevin sam w domu", mimo że znam go już na pamięć. Patrząc na tego, jeszcze niewinnego Culkina przywołuję do siebie jego obecny obraz i robi mi się go żal. Ale i tak śmieję się z podobno fajtłapowatych włamywaczy, których ogrywa ośmioletni chłopiec z Chicago. 
Najbardziej jednak nie mogę się doczekać śniegu. Mieszkam na południu Polski, w Małopolsce, a tutaj- jak na razie nie widać białego puchu. Jestem zazdrosna, gdy widzę, ze inni Polacy już mają śnieg na trawnikach. Mam nadzieję, iż zima za niedługo przybędzie do wyżyn.
Dla mnie to będzie bardzo pracowity czas, ponieważ nawet wtedy będę musiała pamiętać o konkursie języka polskiego. Chciałam przeczytać książki, które zalegają u mnie na półce, a tymczasem nie zdołam ich ogarnąć w czas wolny. Kusi mnie, aby zakupić "W śnieżną noc", ale klimat po świętach diametralnie się zmieni i to już nie będzie to samo przeżycie.

A jak wy czujecie się z tym, że Święta już tuż, tuż?
Dajcie odpowiedź w komentarzach, niech poniesie was wyobraźnia.                                                                                                       

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Ja już nie mogę doczekać się świąt! Wkręciłam się w słuchanie świątecznych piosenek i czytanie książek o świętach. Życzę powodzenia w konkursie! Daj znać, kiedy jest, a będę trzymała kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bym chciała przeczytać "W śnieżną noc". Potrzebny mi jest jeszcze tylko śnieg i będę miała idealny klimat.
    Co to świąt to czekam na nie z utęsknieniem od kilku tygodniu, a teraz kiedy już tak blisko to już powoli zaczytam się nakręcać. :D

    OdpowiedzUsuń

Prawa autorskie

Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność autorki bloga i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna część moich tekstów nie może być rozpowszechniania bądź kopiowana bez mojej zgody.