Zapowiedź serii + podziękowania

20:01:00



  Witam!
 Ponieważ niedawno na naszym rynku książkowym pojawił się dodatek do serii "Dotyk Julii", podjęłam decyzję o zrecenzowaniu wcześniejszych książek. Już kiedyś zdarzyło mi się je ocenić, ale zrobię to raz jeszcze, aby dopełnić wszystkie historie. Wiemy przecież, że nie wszyscy czytali serię o Julii ze śmiercionośnym dotykiem i warto przypomnieć słowa Tahereh Mafi. Inaczej, niektórzy dowiedzieliby się wielu rzeczy z dodatku, zamiast sięgnąć po książkę i wgłębić się w jej fabułę.
Gdybym opublikowała recenzję "Julia. Trzy tajemnice" zepsułabym zabawę z czytania.

Tak więc- harmonogram recenzji serii nie jest ściśle określony, ale postaram je ukazać światu w najbliższych dniach. Wiadomo, że pierwszą będzie ta "Dotyku Julii", następnie "Sekretu Julii", potem "Daru Julii" i na końcu dodatku "Julia. Trzy tajemnice".
  

 DZIĘKUJĘ, NAPRAWDĘ DZIĘKUJĘ!
Wczoraj wskaźnik wyświetleń bloga Słownik sztuki, pokazał mi nareszcie 1000 wyświetleń. To niesamowite, ponieważ w ogóle nie liczyłam na to, że w jakiś sposób uda mi się dobić do jedynki i trzech zer, ale w duchu miałam maleńką nadzieję. DZIĘKUJĘ moim czytelnikom- czyli wam, ponieważ pewnie to czytacie- i wszystkim innym, którzy trzymali dla mnie kciuki, a okazało się, że ktoś jednak je zaciska. BARDZO DZIĘKUJĘ, raz jeszcze.
Może 1000 to niewiele wyświetleń, ale to pamiętny jubileusz.
                                                                                                                           

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Nie mogę się doczekać recenzji! Gratuluję i trzymam dalej kciuki! :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. NARESZCIE xd jeju ja czekałam chyba całe dwa miesiące na tysiąc wyświetleń xd gratuluję i życzę Ci cierpliwości, bo na początku naprawdę się przydaje ;)
    Pozdrawiam i czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń

Prawa autorskie

Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność autorki bloga i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna część moich tekstów nie może być rozpowszechniania bądź kopiowana bez mojej zgody.