Książka o wielu twarzach, dla wielu twarzy.

18:52:00

Święta już praktycznie za pasem

Już prawie nadszedł czas Wigilii, co wiąże się z masą przygotowań i ogólnym poruszeniem wśród ludzi, którzy rzeczywiście chcą, aby święta się udały. Sama pomagam w pieczeniu ciast, ale siekanie orzechów czy bakalii to nie jest najbardziej wymagające zadanie jakie mogłabym sobie wymyślić. No cóż, jestem czasem nieproszonym gościem w kuchni, może dlatego, że mam tendencję do bycia denerwującą osobą :)

Jak choinka to prezenty!
Dokładnie wczoraj pomyślałam, żeby napisać post "pomocniczy". Do Wigilii już dwa dni, ale postanowiłam, że i tak podzielę się pomysłami na książki lub inne formy literatury, które moglibyście podarować swoim najbliższym.

Oto kilka z nich (prócz tych najbardziej oczywistych kategorii, podrzucę swoje pomysły, związane głównie z moimi upodobaniami) :


Książka dla siostry/ koleżanki/ dziewczyny: 




 Myślę, że opcja zakupienia trylogii "Rywalki" Kiery Cass jest bardzo dobrą decyzją. Książki choć są podobno odmianą utopii zachowują klimat romansu i bardzo dobrze się je czyta. 
Jeśli nie chcecie kupić całej trylogii to zaopatrzcie kochaną osobę pierwszą z serii książką "Rywalki".






Książka dla brata/kolegi/chłopaka:


 Trylogia kryminalistyczna jest propozycją nie tylko dla mężczyzn. Wszystkie książki są naprawdę trzymające w napięciu i z pewnością spodobają się osobnikom płci męskiej :)
Warto zakupić jedną z powieści i sprezentować komuś, aby zorientować się, czy warto się pofatygować o kolejne części.






Dla mamy:
Bardzo piękna powieść autora "Alchemika"- Mitcha Alboma, która z pewnością poruszy serce twojej mamy. Sama jestem ciekawa tej książki i mam nadzieję, że spodoba się jednej z najważniejszych osób w waszym życiu.









 



Dla taty:
Powieść Jonasa Jonassona, na podstawie której nakręcono komedię, rozśmieszającą do łez. Nie miałam okazji obejrzeć filmu, ale słyszałam o niej same dobre słowa. Skoro film jest wspaniały, to co dopiero książka!
Podaruj swojemu tacie tą książkę, niech pośmieje się i poczuje lepiej na święta :)











Dla dziecka w rodzinie :



 Książka dla małych, dla większych i dla tych największych! Bardzo ciekawie wydana i podobno profesjonalnie przekazana na sto procent spodoba się tym nieco starszym- młodszym. Uśmiech na twarzy gwarantowany.
(Gratulacje dla Marcina Prokopa, za wspaniały debiut).








Kilka innych propozycji:

Dla pożeraczy horrorów

Dla fantastów fantastyki
Dla komiksomaniaków (sama chciałabym go dostać:/)





 Dajcie znać czy bylibyście zdolni dać komuś takie książki w prezencie bożonarodzeniowym. Piszcie, jeśli któraś z powieści wam się podobała, aby inni mogli dowiedzieć się o nich więcej.

                                                                                          K.





You Might Also Like

1 komentarze

  1. Rywalki czytałam, świetne i również je polecam ;)

    OdpowiedzUsuń

Prawa autorskie

Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność autorki bloga i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna część moich tekstów nie może być rozpowszechniania bądź kopiowana bez mojej zgody.