To już koniec roku!

12:26:00

Witam!

Ostatni post roku 2014 postanowiłam przeznaczyć na posumowanie czytelnicze i blogerskie. To taka mała statystyka pracy z tych niepełnych trzech miesięcy. Dziękuję wam, że jesteście ze mną i interesujecie się treściami tutaj zamieszczonymi. Nie spodziewałam się tego, że będę miała tyle wyświetleń i bardzo się cieszę z tego powodu. Posyłam wam wirtualne uściski.

Mój rok 2014...wydawał mi się bardzo ciężki, ale patrząc z dzisiejszej perspektywy nie jest aż tak tragiczny. W końcu zawsze może być o wiele gorzej. Z pewnością w tym roku więcej czytałam i z tego naprawdę się cieszę. Kolejnym plusem tego roku jest to, że odkryłam swojego wewnętrznego nerda, kiedy serial "Gotham" wszedł na małe ekrany. Jak ja się cieszyłam, oglądając pierwszy odcinek. Wyglądałam jak dziecko, które przywarło do szyby wystawy sklepu z zabawkami. Nie miałam pojęcia, że to mi się tak spodoba.
Końcówka roku była dla mnie szokiem i spowodowała furię, agresję oraz inne uczucia targające człowiekiem, który nad czymś się trudził i pracował w pocie czoła. Mój komputer w przeddzień dnia wigilijnego odmówił posłuszeństwa, zabierając ze sobą wszystkie cenne informacje jakie przechowywałam na dyskach. USUNĄŁ 130 STRON MOJEJ POWIEŚCI, KTÓRĄ URYWKAMI PISAŁAM PRZEZ PRZESZŁO PÓŁ ROKU. Byłam bardzo wściekła, ale pomyślałam, że to może być okazja do naprawienia kilku wątków w historii i dopracowania postaci. 
No nic, taki już jest los.


Rok w liczbach :)
81 dni- istnieje blog "Słownik sztuki"
162 dni- możecie czytać recenzje na koncie instagramowym                          "Bookishpolish" Klik!
18 - to liczba postów, jakie stworzyłam w tym roku
2569 (do chwili pisania tego posta) - tyle razy odwiedziliście "Słownik                         sztuki"
39 razy- zdecydowaliście się skomentować moje teksty ;)
6 recenzji- mieliście okazję przeczytać w tym roku
8 postów tematycznych- czytaliście, aby dowiedzieć się więcej
539 obserwujących- śledzi moje poczynania na Instagramie.

29 książek- udało mi się zakupić w tym roku z czego:
16 przeczytanych
12 odstawionych na później
1 dziennik, który raczej nie służy do czytania :)

Dziękuję, że poświęciliście trochę czasu na zapoznanie się z moimi rocznymi sukcesami w sferze bloga (jeśli poświęciliście).

Nie potrafię składać, ani układać życzeń więc nie będę wymyślać epopei czy poematów. Życzę wam zdrowia, szczęścia, mądrości, sukcesów w pracy/ szkole, mnóstwa książek, spełnienia marzeń i żeby ta blogerka, która teraz składa wam życzenia postarała się wreszcie uporządkować i zaczęła regularnie dodawać recenzje :) 
                                                                             



You Might Also Like

1 komentarze

  1. Gratulacje tak wspaniałych wyników! ;)
    Życzę ci sukcesów na blogu i dużo, dużo książek :)
    Zapraszam do siebie: http://by-the-way-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prawa autorskie

Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność autorki bloga i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna część moich tekstów nie może być rozpowszechniania bądź kopiowana bez mojej zgody.