Już znajdziesz mnie na facebooku!

18:16:00

Kiedyś to musiało się stać. Możecie mnie teraz śledzić na Facebooku. Wczoraj postanowiłam otworzyć facebookową stronę. Będziecie mogli zobaczyć co nowego na blogu, w świecie i wśród książek. Wszystko w jednym miejscu- jakie to praktyczne, prawda? 


                           

Aby polubić moją stronę wystarczy kliknąć przycisk "lubię to!", znajdujący się na samej górze kolumny po prawej stronie. To bardzo proste i dzięki temu nie będziecie się musieli krzątać po Facebooku, aby mnie odszukać. 

Jak na razie jest was już 14, więc jest dobrze :)

                                                                     

You Might Also Like

0 komentarze

Prawa autorskie

Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność autorki bloga i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna część moich tekstów nie może być rozpowszechniania bądź kopiowana bez mojej zgody.