Mikroskopijny book haul- Luty

10:21:00

Witam!
Dzisiaj chciałam się pochwalić swoimi nowymi zakupami. Są naprawdę malutkie, ale jedna z książek jest tą, o której jest teraz naprawdę głośno. Jak na razie nie szykuję się na wielkie zakupy książkowe, bo zwyczajnie moje fundusze są na wyczerpaniu. To się często zdarza kiedy bardzo chce się nadrobić nowości w literaturze :) Bez zbędnego pisania przejdę dalej, czyli pokażę wam moje aż (ha!) dwie zdobycze.





Oczywiście musiałam kupić tę pierwszą książkę. Jest o niej teraz tak głośno i choć słyszałam, że "Zostań, jeśli kochasz" jest istną tragedią postanowiłam ją zakupić. Przeczytam w wolnej chwili, ponieważ powieść jest bardzo krótka. Nie spodziewałam się, że aż tak krótka.

Druga książka jest teraz tak rozchwytywana, że i ja musiałam się w nią zaopatrzyć. Wcale nie żałuję zakupu, a przekonałam się o tym dopiero zaczynając czytać "Czerwoną królową". Fabuła jest ciekawie rozpracowana, postaci charakterystyczne. W skrócie opiszę klimat panujący w tej powieści: połączenie "Rywalek", komiksu "X-men" i podziałów występujących w dystopijnych książkach dla młodzieży. Szykujcie się na recenzję!

Ta notka jest stosunkowo krótka względem pozostałych, ale taka miała być. Dzisiaj pojawi się również recenzja komiksu, który udało mi się przeczytać oraz filmu nim inspirowanego.                                                                               

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Tak o tych książkach jest głośno i ,,Czerwona Królowa" bardzo mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę "Czerwonej królowej" :) (hmm... chyba już wiem co kupię w następnej kolejności)
    "Zostań, jeśli kochasz" jak dla mnie jest... przeciętna, za to film to istne cudo! Koniecznie musisz go obejrzeć po lekturze książki!
    Pozdrawiam i ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  3. ''Zostań, jeśli kochasz'' przeczytałam i uważam, że była po prostu okej. Co do ''Czerwonej królowej'' to już nie mogę się doczekać aż ją przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń

Prawa autorskie

Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność autorki bloga i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna część moich tekstów nie może być rozpowszechniania bądź kopiowana bez mojej zgody.