Przedwiosenne premiery kinowe, czyli zwiastuny pod lupą.

19:28:00

Witam!
Z racji tego, że nadchodzi już ten czas, w którym wszytko powoli budzi się do życia i zielenieje, przygotowałam dla was notkę informacyjną na temat najnowszych premier kinowych. Reżyserzy w tym sezonie obrali sobie za cel ekranizacje wielu książek, więc warto im się przyjrzeć jeszcze przed ich wejściem na wielkie ekrany. Przypominam, że filmów jest w multum i wybrałam tylko te, które wydają mi się najgłośniejsze albo najlepsze. Zaczynajmy :)


Gorący luty
Ten miesiąc uchodzi raczej za najmroźniejszy, ale- nie w sferze filmowej. Kina na całym świecie będą oblegane przez całe tłumy ludzi, bo oto szykuje się jedna z najbardziej oczekiwanych ekranizacji od wielu lat. Pewnie się już domyśliliście o jaką sprawę mi chodzi.

Dokładnie. 
Pięćdziesiąt twarzy Grey'a (50 Shades of Grey) 
Premiera w Polsce- 13 lutego 2015 roku.

"Czy wiszący w powietrzu, pełen namiętności romans będzie początkiem końca czy obietnicą czegoś niezwykłego? Jaką tajemnicę skrywa przeszłość Christiana i jak wielką władzę mają drzemiące w nim demony?" 

W rolę Grey'a wcieli się wspaniały Jamie Dornan, który wzbudził mnóstwo spekulacji u fanek serii powieści. Część uznała go za Grey'a idealnego, część za żart od strony reżysera i grupy castingowej. Nie jestem w stanie go ocenić, ponieważ nigdy nie czytałam książki, z resztą jak na razie nie zamierzam. 
Film średnio oceniany przez krytyków, uwielbiany przez fanki, wydaje się idealny na walentynkowy wieczór.


W lutym czekają na nas w kinach filmy takie jak: "Dzika droga", "Serena", "Jupiter. Intronizacja", "Anioł Śmierci", "Loft", "Boys" czy zapowiadana polska produkcja "Disco Polo".


Wybuchowy marzec
Wybuchowy jest nie bez powodu- zwiastuny po prostu pojawiają się jeden po drugim i nie chcą przestać! Miałam urwanie głowy z wybraniem tych najlepszych i najciekawszych, aż w końcu postanowiłam uwzględnić tylko dwa, które przykuły moją uwagę.

Zbuntowana (Instrugent)
Premiera w Polsce: 20 marca 2015 roku  

"Beatrice Prior konfrontuje się z wewnętrznymi demonami i kontynuuje walkę przeciwko ogromnemu sojuszowi, który może spowodować rozpad społeczeństwa."


Jedna z najbardziej oczekiwanych premier marca- w sferze dla młodych/dorosłych, kontynuacja filmu i książki "Niezgodna". Skoro Tris i Cztery zawładnęli sercami wielu nastoletnich czytelników to z pewnością będą brylować na wielkim ekranie, Mnie książka średnio się podobała, ale film z pewnością okaże się zaskakujący i ciekawy. Muszę stwierdzić, że plakat jest naprawdę świetny! Bardzo pasuje do całego klimatu "Niezgodnej".
Niezgodni zawładną ekranem już za niedługo. Przygotujcie się!





Biała jak mleko, czerwona jak krew( Bianca come il latte, rossa come il sangue)
Premiera w Polsce(!): 13 marca 2015 roku

"Leo ma szesnaście lat. Dla niego życie ma tylko dwa kolory: biały i czerwony. Kolor biały jest dla niego absolutną pustką. Czerwony to krew pulsująca w żyłach przed meczem. To też kolor włosów Beatrice, dziewczyny jego marzeń. Leo dowiaduje się, że Beatrice jest chora na białaczkę. Biel walczy z czerwienią. Choroba z życiem. Chłopak postanawia zrobić co w jego mocy, aby uratować ukochaną. Ale czy nie jest za późno? "
Ten film miał swoją premierę dwa lata temu, ale dopiero teraz będziemy go mogli obejrzeć na polskim ekranie. Czytałam książkę o tym samym tytule i muszę powiedzieć, że powieść jest naprawdę obiecująca. Film pewnie też taki będzie, chociaż tak naprawdę jest nakręcony w wersji włoskojęzycznej. 
Przygotujcie się na całkiem ciekawą mieszankę komedii, dramatu 
i historii a la "Gwiazd naszych wina".


Oprócz wyróżnionych premier możemy również spodziewać się: "Pod ochroną", "Kopciuszek", "Coś za mną chodzi", "Ex Machina", "Fanka", "The Search", "Body/Ciało" i wiele innych mniejszych premier.


Co myślicie o nadchodzących premierach? Dajcie znać w komentarzach! 

                                                                       K.




You Might Also Like

2 komentarze

  1. Ja muszę obejrzeć Niezgodną, ale dopiero po przeczytaniu książki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na ''Zbuntowaną'' (chociaż książki nie przeczytałam, a pierwszej części filmu nie obejrzałam) :) Co do Grey'a to tak jak Ty nie mam zamiaru przeczytać tej książki, a na film raczej się nie wybiorę.

    OdpowiedzUsuń

Prawa autorskie

Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność autorki bloga i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna część moich tekstów nie może być rozpowszechniania bądź kopiowana bez mojej zgody.