Do jakiej frakcji należysz?

19:10:00

Witam!

Od razu na wstępie wspomnę o tym, że Niezgodna to seria, którą średnio lubię, więc nie obraźcie się, jeśli nie będę za bardzo jej słodzić. Podoba mi się cały koncept, ale nie wiedząc czemu nie podoba mi się postawa Tris. Wszystkie frakcje i symulacje (I CZTERY) to kwestie, które naprawdę przykuły moją uwagę. Przepraszam Tris, może to dlatego, że większość bohaterek książek dla młodzieży jest nienaturalnie frustrująca :)

W każdym razie...
Już wkrótce, a dokładniej 20 marca na ekrany polskich kin wejdzie druga część ekranizowanej serii Niezgodna, czyli Zbuntowana. Przyznam, że wynudziłam się na śmierć przy książce przez ciągłe kłótnie pomiędzy parą Niezgodnych, ale całość była nawet w porządku. Jestem ciekawa filmu, aczkolwiek nie zareagowałam na zwiastun aż tak emocjonalnie, jak to wyglądało w przypadku Kosogłosa cz.1. Sądzę, że reżyser bardzo się natrudził, żeby stworzyć kontynuację, która mogłaby być tak samo świeża jak pierwsza część. Cóż, zobaczymy :)

Książkowy test w realnym świecie
Jeśli jesteście fanami serii Niezgodna z pewnością macie to już za sobą. O czym mowa? Oczywiście o teście predyspozycji, który ma wyłonić frakcję, do której należysz. Wyjaśniam: szesnastoletnia Beatrice zmieniła wynikiem testu swoje życie i dowiedziała się o swojej niebezpiecznej odmienności. Bardzo mi się podobało to, że osoby zajmujące się rozpowszechnianiem serii wzięły pod uwagę, że fani książki będą chcieli sprawdzić swoją "przynależność". To bardzo fajny pomysł, pomijając , że wydawnictwa, reżyserzy i sama Veronica Roth pewnie na tym zarabiają.

Wszyscy bloggerzy zaczęli sprawdzać się w teście predyspozycji, więc i mnie to czekało.
Klika pytać i wszystko jasne!


Jestem Erudytką z dużą tendencją do bycia prawą i nieustraszoną (nie patrzcie proszę na wskaźnik serdeczności). W sumie- nawet ładnie mi w niebieskim, lubię czytać książki  i ekscytować się nauką. To raczej dobry wynik, choć kłóciłabym się, jeśli chodzi o moją inteligencję (oho, altruistka się odezwała). Czy jestem nieustraszona? Hmm... nie, strasznie boję się upadku i karaluchów. Jeśli chodzi o prawość... jestem szczera, ale czasem za bardzo. W moim przypadku Erudycja łączy się z Prawością, czyli teoretycznie powinnam być bezlitosna i zimna jak lód. Muszę się poważnie zastanowić nad swoim życiem ;D


Jeśli chcecie się sprawdzić w teście przynależności, kliknijcie tu:  http://divergentthemovie.com/aptitudetest .

Test jest w języku angielskim, więc musicie go choć trochę znać. Myślę, że można znaleźć test w języku polskim, jeśli się przyłoży do poszukiwań w internecie. 

Rzućcie okiem na zwiastun Zbuntowanej:


Jak sądzicie: czy Zbuntowana ma szansę na sukces większy od Niezgodnej ? Do jakiej frakcji należycie? Czy podoba wam się takie "puszczanie oczka" do fanów od strony autorów?
Dajcie znać w komentarzach.
Koniecznie podzielcie się wynikiem testu :)
                                                         

You Might Also Like

1 komentarze

Prawa autorskie

Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność autorki bloga i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna część moich tekstów nie może być rozpowszechniania bądź kopiowana bez mojej zgody.