Moje projekty- wersja teoretyczna

21:55:00

UWAGA, TO NAPRAWDĘ DŁUUUUUGI POST!
Cześć!
Ostatnio przeglądałam gazetę. Artykuły nie były wybitnie ciekawe, a mi tego dnia nie chciało się czytać bzdetów. Skończyło się na tym, że po prostu przewracałam kartki magazynu i rzucałam okiem tylko na zdjęcia i nagłówki. Uwielbiam dziennikarstwo (sama chcę reprezentować ten zawód w przyszłości) przez to, że czasem potrafią znaleźć naprawdę wciągającą sprawę i wyciągnąć z niej wszystkie treści jakie mogą wzbudzić zaintrygowanie u czytelnika. Mam nadzieję, że moje czasem też tak na was działają - z naciskiem na czasem :P
Zmierzam do tego, że też chciałabym wprowadzić coś typowo dziennikarskiego lub coś co sami mi zaproponujecie. Bardzo byłoby mi miło z wami współpracować, więc piszcie:

*w komentarzach;
* lub na Facebooku - KLIK!

Trzymam za was kciuki i liczę na waszą kreatywność! :D

Teoretyka a praktyka- w moim wykonaniu
Moja siła woli nie jest w najlepszej formie. Widać to kiedy np. wykonuję pracę na lekcji. Coś mi się udaje - jest wspaniale, ale kiedy coś zaczyna iść gorzej mam ochotę rzucać przedmiotami, które wpadną mi pod rękę i wyjść gwałtownie. Tak jest też z moim blogiem i powieścią, którą musiałam zacząć od nowa. Trudno mi być systematyczną w takich sprawach, ale mam nadzieję, że z tego wyrosnę, bo na samoistną poprawę nie liczę :)

Mam kilka projektów w planach, które - dzięki wam- mogą zaistnieć na blogu lub gdziekolwiek i z przyjemnością się nimi z wami podzielę.



Pierwsza kwestia i jakże dla mnie ważna. Nie liczę na to, że kiedyś będę podbijać listy bestsellerów New York Times'a ani innych wysoko postawionych rankingów. Nie myślę nawet, że uda mi się ją wydać, ale ciągle to robię. Siadam czasem przed komputerem z kubkiem gorącej kawy i zaczynam pisać. To jest coś tak bardzo budującego... daje tyle siły i radości, że naprawdę trudno ją wyrazić słowami. Fakt, że jest się kimś w rodzaju Twórcy w świecie wykreowanym przez siebie to już wielki sukces. Pisanie powieści lub jakiejkolwiek innej formy literackiej to świetny sposób na wyładowanie się i tzw. "wypisanie się". 
- A jeśli chcecie się dowiedzieć jak rozpracowuję mój autorski- książkowy świat- piszcie w komentarzach.



Tą serię poznaliście już kilka tygodni temu, kiedy to ukazała się pierwsza notka pod tytułem Życiowo #1- Fundusze vs książki . Z tego co pamiętam moje rady-porady zostały całkiem dobrze przez was przyjęte. Postanowiłam kontynuować serię, toteż za niedługo będziecie mieli okazję przeczytać kolejną notkę z serii Życiowo. Tytuł i temat jeszcze gnieździ mi się w głowie, ale spróbuję go wydobyć jak najszybciej i jak najefektowniej :)




Tego projektu jeszcze do końca nie przemyślałam, ale postanowiłam go pokazać publice, aby ta mogła mi pomóc w podjęciu decyzji. A więc- chodzi o to, że od czasu do czasu w internecie pojawiają się informacje, o których mówią praktycznie wszyscy posiadający dostęp do sieci. Jednymi z nich są trailery filmów. Pamiętam jaką furorę zrobił zwiastun 50 twarzy Grey'a, więc kiedy w głowie zaświecił mi ten pomysł- zapytałam sama siebie: Dlaczego nie? :)
Wielu blogerów często opisuje najnowsze trailery książek czy filmów, ale ja postanowiłam to zrobić w inny sposób. Wydaje mi się ciekawszy i luźniejszy w stosunku do typowych notek tego typu. Moje reakcje będą zawarte w swego rodzaju dialogu- monologu. Postaram się wykreskować moje pierwsze myśli (oczywiście z cenzurą) i zobrazować moje nieokiełzane ataki radości lub gniewu. :) Piszcie w komentarzach co o tym myślicie!!!



W głowie wiło mi się całe mnóstwo pomysłów, ale postanowiłam wybrać te, które są najbardziej prawdopodobne do zrealizowania (przepraszam za tą okropną gramatykę). I oto ostatni projekt- poradniki DIY.  Do it yourself , czyli Zrób to sam bardzo popularna forma przekazywania instrukcji. Myślałam, żeby pokazać wam jak robić różnego rodzaju zakładki do książek, gadżety i różne przydatne rzeczy związane z czytelnictwem. Mam naprrrrrawdę wielką chęć, aby wam w ten sposób pomóc i być może umilić życie więc wiecie co robić- komentujcie!!!


Podobają się wam moje projekty? Czy chcielibyście zobaczyć w praktyce? Jakie wam się podobają: jeden, dwa, a może wszystkie? Piszcie w komentarzach, wyraźcie swoje opinie, a bardzo pomożecie mi rozjaśnić całą sytuację.

                                                             Pozdrawiam :3
                                                                                                       K.






You Might Also Like

2 komentarze

  1. Wszystkie projekty są ciekawe :) choć DIY chyba najbardziej mnie zaciekawilo :D projekt "akcje - reakcje" bardzo mi się podoba. Pierwsze wrażenie jest najważniejsze i myślę, że wielu osobom spodobałyby się tego typu posty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te monologi to bylo by coś genialnego ♥

    OdpowiedzUsuń

Prawa autorskie

Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność autorki bloga i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna część moich tekstów nie może być rozpowszechniania bądź kopiowana bez mojej zgody.