Podsumowanie ferii :)

15:44:00

Witam!



W tym miesiącu szczerze zawiodłam się na swojej silnej woli. Obiecałam sobie, że przeczytam mnóstwo książek, nadrobię zaległości, a skończyło się na tym, że nie skończyłam żadnej powieści, ani nawet nowelki.  Skupiłam się na oglądaniu filmów i przerabianiu komiksów. Było ich sporo jak na mnie- początkującą w tej dziedzinie literatury.

No cóż.. zobaczcie czym zajmowałam się przez te dwa tygodnie !

Przeczytane:
(czy wspominałam, że to tylko i wyłącznie komiksy? :D)

*Batman: Hush cz.1
*Batman: Hush cz.2
*Długie Halloween
*Azyl Arkham
*Zabójczy żart (polecam, bo to klasyka komiksu <3)
*Batman: Rok pierwszy
*Watchmen: Tom I
*Watchmen: Tom II
*Watchmen: Tom III (recenzja wszystkich tomów: KLIK!)

Rozpoczęte:
* Czerwona królowa
* Ujarzmienie

Kupione:
*Czerwona królowa
*Zostań, jeśli kochasz

Udało mi się obejrzeć także sporo filmów i seriali (np. Olive Kitteridge), o których wspomnę być może w osobnej notce. :)

Ogółem: Luty był bardzo dobrym miesiącem, dla mojego bloga i dla mnie. Mam nadzieję, że w marcu uda mi się zrobić dla was więcej i przede wszystkim lepiej.

Jakie macie plany na marzec? Może chcecie zapytać o powyższe książki? Czy też mieliście okazje je czytać? Nie krępujcie się, piszcie w komentarzach. 
                     
                                                                                   Pozdrawiam i ściskam,  
                                                                                                             K.

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Z wyżej wspomnianych tytułów czytałam tylko "Zostań, jeśli kochasz", jednak nie do końca przypadł mi do gustu :3
    W marcu zamierzam przeczytać trylogię "Władca Pierścieni", ale obawiam się, że całej nie zdążę w tym miesiącu przeczytać. :<
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z "Władców Pierścieni" czytałam tylko "Powrót króla". Powodzenia :3

      Usuń
  2. Ja w sumie zastanawiam się nad kupnem Czerwonej Królowej tylko nie jestem do końca pewna, czy się opłaca. Widzę, że zaczęłaś, więc może pomożesz mi podjąć decyzje?
    Na marzec nie mam jakiś szczególnych planów, poza oczywistym skończeniem Zbrodni i Kary.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem w większej połowie książki i wkrótce ją ukończę. Będzie recenzja i jeśli się nie śpieszysz, możesz na nią zaczekać. Jeśli chcesz już mieć książkę to bardzo ci ją polecam. Jest świetna :)
      Pozdrowienia

      Usuń
  3. Czerwona Królowa jest świetna :) natomiast Zostań, jeśli kochasz zawiodło mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  4. W marcu mam w planach w końcu sięgnąć po Harry'ego Pottera

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja komiksów nie czytuję (jeśli już to wolę mangi), więc nie ma dla mnie wytłumaczenia, dlaczego przez całe ferie zdobyłam się na przeczytanie jedynie trzech książek... A o marcu to już wolę nie wspominać (nie wiem czy w ogóle będę miała czas wolny przez najbliższe trzy tygodnie...)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też czarno widzę mój czytelniczy marzec, ale trzeba być pozytywnym :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Prawa autorskie

Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność autorki bloga i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna część moich tekstów nie może być rozpowszechniania bądź kopiowana bez mojej zgody.