Podziękowania i podziękowania :)

14:47:00

Cześć!

Dzisiaj będzie naprawdę krótko zważając na średnią długość wszystkich moich notek :)
Już chyba od tygodnia silę się na to, żeby w końcu wziąć się za napisanie czegokolwiek (napisałam dwie strony powieści, jupii). Ale za najważniejszy cel obrałam sobie ten dzisiejszy.

Dziękuję wszystkim czytelnikom bloga "Słownik sztuki" za to, że odwiedzili mnie już ponad 5000 razy! Nieprawdopodobne, że udało mi się przekroczyć  ten pierwszy próg. To jeszcze nie koniec podziękowań, ponieważ mój instagram zaobserwowało już 600 osób. Dziękuję wszystkim za wszystko! 

A jutro będziecie mogli przeczytać moją pierwszą notkę z serii "Akcja-reakcja". Podsyłajcie w komentarzach pomysły na akcje np.nowe trailery filmów i książek, informacje z showbiznesu albo seriale. Najprawdopodobniej jutrzejszą akcją stanie się "Teoria wielkiego podrywu".
                                                                                      

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Piękny wynik, gratuluję i trzymam kciuki za kolejne 5000 :D

    OdpowiedzUsuń

Prawa autorskie

Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność autorki bloga i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna część moich tekstów nie może być rozpowszechniania bądź kopiowana bez mojej zgody.