Kwietniowy mini-haul książkowy #2

16:04:00

Witam!

Kwiecień za niedługo wymieni się majem, dlatego też postanowiłam posumować kończący się miesiąc. W formie haula oczywiście, ponieważ czytelnictwem nie mogę się niestety pochwalić. Pokażę wam jakie książki udało mi się zdobyć :)

Eleonora & Park- Rainbow Rowell

i

Kochani, dlaczego się poddaliście?- 
Ava Dellaira


Kusiło mnie, żeby je kupić zaraz po ich premierze, ale ostatecznie odczekałam tydzień :)

Byliśmy łgarzami-
E. Lockhart 

i

Geek Girl- Holly Smale


Świeżutkie tytuły, na których punkcie oszaleli blogerzy z innych krajów. Cudeńka.
Zabójczy Żart- Alan Moore i Brian Bolland


Mój pierwszy komiks w życiu. Bardzo się cieszyłam z jego zakupu. Już przeczytany, może pojawi się recenzja.















To bardzo krótki post, ponieważ nie mam dzisiaj ani grama weny do tworzenia tekstów. Nie byłam dzisiaj w szkole, bo bardzo źle się czuję. Postanowiłam przeznaczyć wolny czas na oglądanie filmów. W sumie obejrzałam ich 3: dwa krótsze i jeden dłuższy. Eleonorę & Parka już praktycznie kończę, więc szykujcie się na recenzję :) Za tydzień będzie post dotyczący pierwszego sezonu Gotham. Wspomnę też o różnych innych serialach i może popiszę trochę o filmach. 

                                                                                            
                       

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Tak bardzo chcę przeczytać E&P! Niestety muszę poczekać :/ Kochani Dlaczego Się Poddaliście czytałam w oryginale, bo szczerze polskiej wersji nie mogę przeżyć :( Tak samo chciałam przeczytać We Were Liars ale podobno tłumaczenie jest tragiczne, więc odczekam i przeczytam po ang :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie z twoich książek chciałabym przeczytać, a komiks wygląda naprawdę interesująca, na mojej półce czeka inny, ale też jestem go bardzo ciekawa;) Czekam na recenzję E&P. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam komiksy! Mam nadzieje, ze Ci się spodoba:)

    OdpowiedzUsuń

Prawa autorskie

Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność autorki bloga i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna część moich tekstów nie może być rozpowszechniania bądź kopiowana bez mojej zgody.