Liebser blog award #1

19:52:00

Witam!


Stało się! Nie ukrywam, że czekałam na to bardzo długo i kiedy zobaczyłam, że Asik z bloga Asik i jej recenzje nominowała mnie do Liebser blog award naprawdę odleciałam z radości. No cóż, to mój pierwszy raz, a takowe pamięta się długo :)

Liebser blog awards to swego rodzaju wyróżnienie dla bloggera. Osoba nominowana otrzymuje od nominującego 11 pytań, na które musi odpowiedzieć. Z kolei później ten bloger powinien wciągnąć do zabawy 11 swoich rówieśników i zadać im taką samą ilość pytań. Wszystko jasne, więc zaczynam.

1. Od jakiej książki zaczęła się twoja przygoda z czytaniem?
Chyba od Igrzysk śmierci, bo pamiętam, że byłam tak zachwycona filmem iż kupiłam od razu całą trylogię.

2.Czy czytasz książki mające słabą opinię by wyrobić własne zdanie?
Czasem czytam książki, o których nie wiedziałam, że mają złą opinię. Ale nie- jeśli wiem, że na 100% jest słaba to nie podejmuję się lektury takiej książki, bo szkoda mi pieniędzy :)

3. Czy czekasz na ekranizacje którejś z książek?
Oooo tak! Jestem szczególnie ciekawa ekranizacji Czerwonej Królowej i Serii Dotyk Julii. Zobaczylibyście wówczas tony notek na ich temat tutaj, na moim blogu.

4. Jaki jest twój ulubiony gatunek książek?
Myślę, że wszelkiego rodzaju dystopie i utopie, ale lubię też jakieś obyczajówki, jeśli są ciekawe.

5. Czy poznałeś/ łaś kogoś ciekawego poprzez prowadzenie bloga?
Całą grupę wspaniałych blogerów, którzy podzielają moją pasję do książek, do podobnej muzyki i do komiksów. Szczególnie pozdrawiam tych, którzy domyśleli się, w której kategorii się znajdują :)

6.Wypożyczasz książki z biblioteki, czy wolisz mieć własne egzemplarze?
Ja z natury jestem książkową kolekcjonerką. Lubię mieć książki w swoim domu i patrzeć na nie czasem z dumą, zauważając jak pięknie się rozrasta. Z biblioteki pożyczam tylko lektury- które czytam bardzo chętnie.

7. Piszesz/ czytasz fan fiction?
Bardzo bym chciała, ale niestety nie znalazłam jeszcze takiego, który miałby bohaterów dobrze mi znanych i przeze mnie kochanych (czasem czytać tylko te w obrębie komiksów, ale po angielsku) Nie lubię czytać fan fiction książkowych, bo trują mi ich czystą wizję. No cóż.

8. Książki, bez których nie wyobrażasz sobie życia?
Seria Dotyk Julii i Złodziejka książek + komiksy  :3

9. Czy czytasz tę samą powieść kilka razy?
Mogłabym, ale czytanie tej samej treści kilka razy pod rząd wydaje mi się kompletnie bezsensowne.

10. Myślałeś/ łaś kiedyś, aby skończyć pisać bloga?
Miałam takie myśli, ale to przez krótki kryzys mojej kreatywności. Teraz jest już wszystko ok.

11. Masz inne pasje poza czytaniem?
Dziennikarstwo, granie na basówce i śledzenie swoich idoli na portalach społecznościowych. Kocham także oglądać cosplay, ale na razie nie podjęłabym się przebierania za swoje ulubione postaci :/


 Kolejna porcja faktów na mój temat, teraz wy wykażcie się w tych pytaniach:

1.Jak myślisz- czy książkę można szczerze ocenić po okładce i tytule?
2.Czy słuchasz muzyki, czytając książki?
3.Lubisz bohaterów dobrych i beztroskich, czy tych nikczemnych i inteligentnych? 
4.Jak książki wpłynęły na twój styl pisania?
5. Jaka jest twoja ulubiona seria książek?
6. Która z książek- twoim zdaniem nadawała się na serial?
7. Czy znasz jakąś książkę, na podstawie której nagano piosenkę?
8.Wolisz długie czy krótkie powieści?
9. Czy jest jakiś/aś bohater/ka, który/a jest do ciebie podobny/a?
10. Masz jakąś ulubioną ekranizację?
11.Czy jesteś dumny/a z tego, że jesteś bloggerem/ką?

To właśnie was wybrałam:
Dominikę z Read me

No cóż, jest was tylko 7, ale naprawdę zasłużyłyście na tę nominację :)

Dziękuję za nominację, dziękuję za przeczytanie posta. Miłej zabawy nominowani!


                                                                                                            

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Również nie dostrzegam sensu w czytaniu kilka razy tej samej książki. Jeśli to jest na zasadzie, że wyszedł pierwszy tom, a drugi wyszedł długi czas później - to rozumiem, aby sobie przypomnieć, ale czytanie kilkanaście razy tej samej książki jest dla mnie bezsensowne.

    Dziękuję bardzo za nominację :) Postaram się jak najszybciej odpowiedzieć na pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja nie patrzę na opinie innych na temat danej książki. Nawet, gdy jest bardzo słaba ocena, a opis mnie zafascynuje, to czytam - czasem się zawiodę, a czasem nie :)

    Bardzo dziękuję za nominację :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominację ;) Również nie wyobrażam sobie życia bez serii o Julii (i Warnerze <3) ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej ^^ ja również cię nominowałam , ale do BOOKTAGU stworzonego przeze mnie , Zapraszam http://fangirlspolska.blogspot.com/2015/04/polishyoutubers-booktag.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne odpowiedzi :-D Ja najczęściej wypożyczam, bo czasem nie mam za co kupić :-( Pozdrawiam!
    Isabellin5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również zaczełam moją przygodę z książkami od igrzysk śmierci :)http://tiggerssreads.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

Prawa autorskie

Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność autorki bloga i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna część moich tekstów nie może być rozpowszechniania bądź kopiowana bez mojej zgody.