Nareszcie już po wszystkim

13:31:00



Egzaminy gimnazjalne nareszcie przestały straszyć tegorocznych trzecioklasistów (w tym mnie), dlatego też oficjalnie zapewniam was, że w najbliższych dniach blog będzie się rozkręcał. Mam tyle książek do nadrobienia! Nawet sobie nie wyobrażacie jaką miałam potrzebę przeczytania czegoś jak wkuwałam wzory na fizykę. Co do samych testów... nie jestem z siebie zadowolona, ale jeszcze nic dokładnie nie wiadomo. W każdym razie, już po wszystkim, więc trzeba odpoczywać i cieszyć się wolnością. Drugoklasiści- teraz wy się martwcie *psychopatyczny śmiech*...Przepraszam, zdecydowanie za dużo wrażeń jak na trzy dni :)


                                                                                                  

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Cieszę się, że masz to już za sobą - teraz w spokoju będziesz mogła sobie coś poczytać (co oczywiście nie jest podręcznikiem ;)). W przyszłym roku kolej na mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że wreszcie masz to za sobą :D
    A na zapas się nie martw, bo to nie ma sensu ;)
    Zapraszam na mojego nowego bloga :3
    www.writingbybasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prawa autorskie

Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność autorki bloga i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna część moich tekstów nie może być rozpowszechniania bądź kopiowana bez mojej zgody.