Spontaniczne życzenia + informacje na kwiecień

16:18:00

Witam!


 Wielkanoc w tym okresie jest prawdopodobnie na ustach wszystkich, toteż i ja postanowiłam, że wtopię się w ten świąteczny klimat. Wczoraj udało mi się upiec czekoladowe babeczki ze skórką pomarańczową, a następnie chwycić za różnego rodzaju lukier i pofantazjować, dekorując ciastka. Szkoda, że nie można transmitować zapachów przez internet. Odlecielibyście ze mną, zaciągając się smakowitym powietrzem. Dzisiaj mamy Wielką Sobotę. Myślę, że to czas najwyższy na to aby złożyć wam wszystkim życzenia, od tak spontanicznie- z potrzeby serca.


Życzę wam wszystkim Wesołych Świąt Wielkiej Nocy, żebyście je spędzili z najbliższymi. Przyda wam się też bezpieczeństwo, zdrowie i wymarzona, słoneczna aura. Wszyscy raczej chcielibyśmy pogrzać się w promykach słońca. Życzę wam także samych smakołyków na stołach, żeby odżywiły was i całą waszą rodzinę. Przede wszystkim trzymam za was kciuki w sprawie spełnienia waszych marzeń. Niech te święta będą udane i szczęśliwe!

Mam nadzieję, że moje życzenia nie są jedynymi, które otrzymaliście :)                                                                                         

PS. Do końca kwietnia prawdopodobnie nie będzie nowego posta. Dlaczego? Otóż... EGZAMINY GIMNAZJALNE! Jak na razie zatrzymałam się na powtarzaniu przedmiotów ścisłych (dokładniej chemia) i trudno mi będzie się skupić na nauce, jednocześnie myśląc o temacie na nową notkę. Przepraszam, ale jak już kiedyś napisałam- nauka to mój priorytet. Być może pojawi się haul, ponieważ ostatnio nawiedził mnie przypływ gotówki. A początkiem maja podsumuję pierwszy sezon "Gotham", więc jeśli ktoś z waszych znajomych ogląda ten serial- daj mu znać!


You Might Also Like

3 komentarze

  1. Również życzę Ci Wesołych Świąt Wielkiej Nocy :) a przede wszystkim powodzenia w egzaminach :) Będę trzymać kciuki za Ciebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne babeczki :D Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej nominowałam cię do Liebster Blog Award. Więcej szczegółów tutaj: http://asik-recenzje.blogspot.com/2015/04/liebster-blog-award-01.html .
    Powodzenia na egzaminach gimnazjalnych.

    OdpowiedzUsuń

Prawa autorskie

Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność autorki bloga i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna część moich tekstów nie może być rozpowszechniania bądź kopiowana bez mojej zgody.