100 książek, które trzeba przeczytać

15:26:00


Przez naprawdę długi czas rozmyślałam nad podjęciem się tego zadania. Wszyscy wokół zaczęli tworzyć swoje listy-do-przeczytania, wśród booktuberów rozpowszechniła się moda na tego typu filmiki. Youtuber'om idzie to dużo szybciej niż tradycyjnym bloggerom. No cóż, słowa wymagają zapisania, trzeba wszystko opisać i wkleić zdjęcia. Ponadto post byłby naprawdę długi, a takie często odpychają samych autorów, a co dopiero czytelników.
Podjęłam decyzję o zmianie rozkładu tego "przedsięwzięcia". Co jakiś czas, oprócz tradycyjnych postów będą się pojawiać te krótsze, dołączone do listy "100 książek, które trzeba przeczytać", które będą przedstawiać tytuły lektur.

Oto kilka mało znaczących informacji:
*Serie książkowe będzie opisywać tylko jedna książka (najprawdopodobniej pierwsza w kolejce);
*Każdą książkę postaram się opisać kilkoma zdaniami. Dodam też uogólnioną opinię innych czytelników na jej temat;
* Byłabym wdzięczna, jeśli dalibyście mi znać czy dana książka jest warta uwagi, najlepiej w komentarzach pod postami;
*(Trudno się przyznać, ale te posty to wypełniacze pomiędzy przerwami, które ciągną się i ciągną)

Zaczynamy w najlepszym przypadku od jutra, czyli od poniedziałku. Dzisiaj uzupełnię moją listę, ponieważ świeci pustkami :/


                                                                                                     

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Moja lista to 55 lektur na ten rok, ale znając życie przeczytam więcej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja lista książek i jest meeeeega długa i pewnie nie zmieściłabym się w tej setce :D

    http://ksiazkowa-suomi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prawa autorskie

Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność autorki bloga i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna część moich tekstów nie może być rozpowszechniania bądź kopiowana bez mojej zgody.