Lato, lato, lato...

19:28:00

Cześć!
Tak, to kolejny z tych postów, w którym przekazuję wam swoje ambitne plany na miesiąc.
Schemat się niestety nie zmieni :)

Lato to najgorętsza pora roku. Wszystko kąpie się w złotym blasku słońca, a ludzie wyjeżdżają na wakacje. Smażą się na plaży, wspinają się w górach, albo fundują sobie wypoczynek za granicą. A ja? Ja zawsze zostaję w domu, ponieważ:
a) moja rodzina nigdzie się nie wybiera
 lub
b) jak już się wybiera to okazuje się, że jest za późno,
Ale zdarza się nam również wariant 
c) po prostu nie chce nam się nigdzie jechać.


Typowa dezorientacja wakacyjna w moim wykonaniu.
Kiedy już zostaję w domu zabieram się za nadrabianie seriali, książek i oczywiście za sprzątanie. Naprawdę uwielbiam ścierać kurze, ustawiać przedmioty i porządkować papiery, kiedy mi się nudzi, więc polecam się na przyszłość. Gotuję się w duchocie, ale nie wyjdę na dwór, bo nienawidzę letniego słońca. Jest takie nieznośne i bardzo razi mnie w oczy, dlatego wolę to wiosenne. Jestem bardzo dziwną dziewczyną, ale naprawdę nie lubię lata (daje im plusa tylko za wakacje).

Ale mam plany jak zagospodarować tą odrzuconą przeze mnie porę roku. Postawiłam sobie kilka celów przed sobą i mam nadzieję, że uda mi się je w jakimś procencie wypełnić.

Muszę zacząć/skończyć pisać moją powieść. Mam trzynaście stron, a miałam ponad dwieście przez "niefortunną" awarią komputera. 
 
Czas nadrobić zaległe książki i dokończyć sezony seriali. Może odkryć nowe...W każdym razie we wrześniu na anteny wraca Gotham i Flash, więc szykujcie się na fangirl.

Zmusić się do zmian w diecie. Ja niestety muszę, bo no cóż... idealna na pewno nie jestem. Robię to również po to, aby poczuć się lepiej, ponieważ mam skłonności do przemęczania się. Jestem po prostu słaba.

Zarobić trochę na własne wydatki. Tutaj ja i moja koleżanka jesteśmy ustawione, ponieważ zgłosiłyśmy się jako pomocniczki w zbieraniu borówek, także to nasz pierwszy biznes  :)



Podpunktów jest sporo, ale nie będę ich przytaczać, są błahe.
Mam nadzieję, że część z nich wejdzie w życie.
Zapomniałam o najważniejszym:
Zacząć regularnie dodawać posty na blogu, ponieważ mam z tym problem. 

Czy wy macie jakieś sprecyzowane plany na wakacje? Piszcie w komentarzach, chętnie z wami porozmawiam :)

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Hej! Nominowałam Cię do LBA! <3
    http://pannakac-pisze.blogspot.com/2015/07/liebster-blog-award-3.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę wspaniały blog! Odkryłam go pred chwilą, ale będę wpadać częściej :) Co do moich planów na wakacje to tylko kolonie... Moja natura #yolo nie pozwala mi na jakiekolwiek plany :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie www.oczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń

Prawa autorskie

Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność autorki bloga i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna część moich tekstów nie może być rozpowszechniania bądź kopiowana bez mojej zgody.