Słownik Sztuki Book tag!

19:31:00


Jako, że nie mogę wam urządzić konkursu lub giveaway'a postanowiłam stworzyć własny tag blogowy. To trochę egoistyczne, ale sama treść przedsięwzięcia nie odnosi się bezpośrednio do mojego bloga. To już mój drugi stworzony tag! Moje drugie blogerskie dziecko. Mam nadzieję, że spodoba wam się mój pomysł. Nie głowiłam się nad nim długo, pomyślałam, że taki okaże się przyjemny i prosty, nieskomplikowany. 

Tag jest mini niespodzianką z okazji 10 tys. wyświetleń na moim blogu! Jeszcze raz wam dziękuję, jestem naprawdę pod wrażeniem waszej wytrwałości i cierpliwości. Oby tak dalej!

Teraz czas na tag!

ZASADY
1.Słownik bardzo opisuje ten tag, więc jeśli nazwiecie go "Słownik tag" to się nie obrażę;
2. Możecie wstawić zdjęcie powyżej, jeśli zostaniecie nominowani do tego tagu. Nie musicie, ale byłabym bardzo wdzięczna;
3. W notkach przedstawcie instrukcję lub wstawcie link do tego posta, aby inni wiedzieli o co tak naprawdę tu chodzi.


INSTRUKCJA
Krok 1. Wybierz dwie litery alfabetu. Sugerujcie się pierwszą literą waszego imienia i nazwiska. Jeśli się powtarzają zastąpcie jedną pierwszą literą nazwy waszego bloga.  
Krok 2. Do każdej litery dopasuj po jednym (lub kilku) tytule książki zaczynającym się na nią i opisz ją w 2 do 6 zdań. Wybierajcie swoje ulubione powieści i napiszcie dlaczego je tak kochacie. 
Krok 3. Nominujcie kilka kolejnych osób. Niech oni też wiedzą, że istnieje taki tag. A co!

A teraz zobaczycie o co tak naprawdę chodzi!

K i W to moje litery.

K, czyli Kosogłos

Nic dodać nic ująć. Wszystko co wychodzi spod pióra księżniczki dystopii jest w stanie mnie naprawdę zszokować i zaintrygować. Kosogłos to idealne zwieńczenie trylogii Igrzyska śmierci. Katniss, fabuła, walki, propaganda, problemy miłosne tworzą jedną z najlepszych książek w świecie nastolatków! Nie mogłam się oderwać, Kosogłos był naprawdę genialny i kocham, kocham, kocham nad życie jego ekranizację, bo jak na razie ta zaciekawiła mnie najbardziej.

W, czyli Watchmen

Mówią, że to komiks stulecia, stanowiący dziedzictwo w tej dziedzinie literatury. I ci wszyscy mają rację. Świetna szata graficzna, historia, na którą mało kto by wpadł i te świetne, niekiedy filozoficzne, głębokie dialogi. Nic tylko czytać (i oglądać, bo ekranizacja komiksu to majstersztyk, zupełnie jak jej materiał źródłowy) Łapcie za nią jak najszybciej!

Tak to mniej-więcej wygląda.
Teraz czas na was!

Nominuję: 

Miłej zabawy, mam nadzieję, że coś z tego będzie! 



You Might Also Like

8 komentarze

  1. CUUUUUUUUUDOWNY TAG :D
    Ach, ten entuzjazm... ale naprawdę mi się podoba ^.^
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej dziękuję za nominację ♥ Bardzo ciekawy pomysł, naprawdę mi się podoba :D Wreszcie jakiś wyjątek od reszty:) jako że mam dużo nominacji zrobię twoją wkrótce :)
    Pozdrawiam ciepło ♥
    Tetiana

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja odpowiem tutaj.
    K i B.
    K jak kurcze nie wiem co wymyślić. Pustka w głowie. Mam. Kiedy na mnie patrzysz. Young adult w polskim wydaniu. Piękne, romantyczne i mądre.
    B jak....Będziesz tam? Kolejna dziwna i romantyczna opowieść. Kocham takie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba ten TAG! :3 Super go wymyśliłaś!

    kacik-czytelnika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy pomysł ;) Gratuluję kreatywności ;)

    http://czytelnicze-turbulencje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy pomysł :) Wykazałaś się duużą kreatywnością :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za tag, moje odpowiedzi: http://vegaczyta.blogspot.com/2015/09/sownik-tag.html :)

    OdpowiedzUsuń

Prawa autorskie

Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność autorki bloga i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna część moich tekstów nie może być rozpowszechniania bądź kopiowana bez mojej zgody.