Liebster blog awards #3

12:02:00

Trudno mi sobie uzmysłowić, że to już trzecia nominacja do Liebser Blog Awards! Dodatkowo praktycznie jej nie zauważyłam! Zaproszona do zabawy zostałam przez Tetianę z bloga ♥ Books World ♥ . Dziękuję bardzo za możliwość udziału, po raz kolejny! 

11 pytań dla mnie, 11 pytań dla 11 nominowanych osób. 

Zaczynamy :) 

1. Jaką rzecz materialną kochasz i nigdy się z nią nie rozstaniesz?



Nie potrafię się rozstać z moimi słuchawkami. Szanuję je bardziej niż inne rzeczy, ponieważ zawsze szybko je niszczyłam. Kiedy kupiłam sobie bardziej, powiedzmy, trwalsze zaczęłam je delikatnie kłaść, zwijać- jednym zdaniem, nie rzucać gdzie popadnie. Nie wyobrażam sobie drogi do szkoły czy jazdy autobusem bez słuchawek, chyba że jadę gdzieś z przyjaciółką lub mamą. Słuchawki- rzecz obowiązkowa.

2. Do jakiej książki masz największy sentyment? 
Po pierwsze (powtarzam się w prawie każdej nominacji do LBA)- Mały Książę Antoine'a de Saint'a Exupery'ego, ponieważ jest jedną z pierwszych książek, którą pokochałam całym sercem. Później trylogia  Igrzyska Śmierci, bo była pierwszą, którą przeczytałam w całości.

3. Od czego jesteś uzależniona najbardziej? (np. jedzenie, książka, rzecz..) 
Nie jestem uzależniona od książek! Przypominam wam o tym rzadko, ale przypomnę jeszcze raz. Nigdy nie byłam książkoholiczką i raczej nigdy ją nie zostanę. Lubię czytać, ale nie potrafię pochłaniać książki za książką. Wolę się rozkoszować jedną, zrobić przerwę i zacząć kolejną. To taka mała przypominajka. Swoją drogą- blogerka książkowa, która nie jest książkoholiczką. Mam nadzieję, że wśród was jest ktoś taki jak ja. Jeśli tak, dajcie mi znać. 
Co do treści pytania, jestem uzależniona od youtube'a, kawy i słuchania muzyki. Także od zmieniania wyglądu bloga, ale o tym mogliście się przekonać sami.

4. Dlaczego postanowiłaś pisać bloga i czy wierzysz, że długo uda Ci się go prowadzić? 
Postanowiłam pisać bloga, ponieważ od zawsze coś pisałam. W trzeciej klasie podstawówki pisałam jakąś opowieść dla nastolatek, w pierwszej klasie gimnazjum pisałam obyczajowe science-fiction, a teraz piszę bloga i powieść dystopijno-utopijną (?!). Na pewno mieliście kiedyś uczucie, że musicie coś koniecznie zmienić w swoim życiu. Ja chciałam się podzielić swoim zdaniem z większą grupą ludzi, bo w realnym świecie tylko mała grupa ludzi była w stanie mnie wysłuchać. Nie wiem czy uda mi się go prowadzić przez długi czas, bo to nie zależy ode mnie tylko od moich czytelników. Bardzo chciałabym go prowadzić przynajmniej przez kilka lat, ale cóż- zobaczymy jakie kłody los rzuci mi pod nogi.

5. Jaki masz charakter?
Na pewno jestem wkurzająca i mam tego pełną świadomość. Ekscytuję się byle czym (jestem nerdem), paplam jak najęta, ale mam pewną cechę charakteru, którą naprawdę trudno mi opisać. Jestem śmieszna- ale poważna. Taki mały paradoks cech. Mam też skłonności do przemyśleń i wtedy odpływam. Lubię analizować rzeczy i wsłuchiwać się w melodie moich nowych piosenek. 
Jestem naprawdę dziwnym stworzeniem.

6. Czy książki, które czytasz wnoszą coś do twojego życia? 
Oczywiście, że tak! Każda książka to osobny zbiór sytuacji, z którymi bohaterowie muszą sobie radzić lub z nimi żyć. To przydaje mi się na co dzień, bo wiem co w takich momentach zrobić. Książki to oczywiście również kopalnie cytatów i ripost, które mogę zgrabnie wykorzystać w szkolnych pracach i irytujących rozmowach. Same pozytywy z czytania!

7. W jakiej pozycji najczęściej czytasz książki? 
Żeby było jasne- zmieniam pozycję kilkukrotnie podczas czytania. Kiedy bolą mnie plecy albo szyja kładę się na łóżku, jeśli nic mi nie dolega siedzę na krześle. Najczęściej łączę te dwa stany: siadam na łóżku, plecy opieram o ścianę, nogi kładę zgięte na łóżku i zakładam jedną na drugą.
Dla mnie to jest najwygodniejsza pozycja.

8.Jaki okres ze swojego życia kochasz najbardziej lub miło wspominasz? 
Nie jestem w stanie odpowiedzieć na to pytanie, bo mam dopiero 16 lat. Mało przeżyłam, więc nie mam czego wspominać. Moje dzieciństwo było jednolite, ale myślę, że najlepiej czułam się w trzeciej klasie gimnazjum. Przeszłam przez to wszytko i teraz czuję się dumna, że tak dobrze mi poszło.

9.Czym kierujesz się przy wyborze książek? (przepraszam, pomyliłam kolejność pytań)
Grubością, czcionką i ceną. Okładka też jest ważna, ale ważniejsza jest treść :)

10. Wolisz siedzieć w pokoju z książki i komputerem czy jednak wychodzić na świat?
Pfff! Jakie oczywiste pytanie. Oczywiście, że siedzieć w pokoju z książkami i komputerem. Robię wyjątki na wyjścia z przyjaciółką i zakupy. Mój pokój to taki mały bunkier, w którym mogę przetrwać. Wytworzyłam sobie mały ekosystem :)

11. Co sądzisz o moim blogu? Proszę o szczerze opinię nawet krytykę. Czy książki, które czytam przyciągają, czy moje recenzje są nawet dobre? 
Twój blog jest świetny! Z resztą licznik obserwatorów mówi za siebie, wyświetlenia również. O czym tu więcej mówić. Podoba mi się wygląd twojego bloga, czysty i nie pstrokaty, z przewijanymi postami! Oby tak dalej! I recenzje są ciekawe :)

NOMINUJĘ:

I PYTAM:
1. Masz jakieś hobby, zainteresowania, które wyróżniają cię wśród twoich znajomych?
2. Masz ulubioną piosenkę?
3. Wolisz pisać czy czytać?
4. Czy niecierpliwie czekasz na premierę jakiejś książki (płyty lub filmu)?
5. Czy chciałbyś/chciałabyś zmienić coś w swoim blogu?
6. Czym byś się zajął/zajęła gdybyś nie założył/założyła bloga?
7. Oceniasz książki po okładce?
8. Masz jakiegoś ulubionego bohatera z dzieciństwa? Może być postacią z bajki, książki, filmu, komiksu lub kreskówki.
9. Czy poznałeś/poznałaś kogoś interesującego poprzez prowadzenie bloga?
10. Czy kiedykolwiek pisałeś/pisałaś książkę? (powiastki z dzieciństwa też się liczą)
11. Ostatnie pytania, również odgapię od mojej poprzedniczki. Jaki według ciebie jest mój blog? Podobają ci się moje recenzje i niezależne notki? Jeśli masz jakieś uwagi, skumuluj je w tej odpowiedzi. Dziękuję za szczerość :)

Dziękuję jeszcze raz za nominację! Widzimy się następnym razem. 

You Might Also Like

8 komentarze

  1. No więc widzę, ż masz następną nominację :) Ode mnie :D
    http://otwartaksiega2002.blogspot.com/2015/08/liebster-blog-award-2.html
    Mam nadzieję, że odpowiesz na moje pytania! :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję dużej popularności bloga! :)

    http://suomianne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. No to widzę, że mamy dużo ze sobą wspólnego ;) Po pierwsze czytam w tej samej pozycji co Ty, po drugie 3 gimnazjum również była dla mnie najmilszym rokiem, a po trzecie także nigdzie nie wychodzę bez swoich słuchawek ;) Czyżbym znalazła bratnią duszę ;P
    Ogromnie dziękuję za nominację ;) Postaram się odpowiedzieć na nią na dniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Grubością, czcionką i ceną." - W sumie to gdy bardzo chcę przeczytać jakąś książkę, robię to, nawet jeśli czcionka jest fatalna, ale jeśli otwieram nieznaną książkę w księgarni i czcionka należy do tych nielubianych przeze mnie, od razu ją odkładam. ;) Lubię też grube książki, prawdziwe cegły, które trudno utrzymać w rękach. Czytając, leżę na brzuchu, więc mi to nie przeszkadza. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję nominacji do LBA :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. słuchawki to rzeczywiście konieczność w podróży. Gdy ostatnim razem po drodze zepsuła mi się jedna, akurat jechałam autobusem z bardzo głośnymi ludźmi :<

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za nominację ;)

    http://littledecoy7.blogspot.com/2015/08/libster-blog-awards.html

    OdpowiedzUsuń

Prawa autorskie

Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność autorki bloga i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna część moich tekstów nie może być rozpowszechniania bądź kopiowana bez mojej zgody.