Otwarte dyskusje #3- Przedpremierowo- Supergirl na CBS

12:21:00


Po pierwsze, muszę jeszcze raz przypomnieć, że jestem naprawdę ogromną fanką DC Comics i miłość do bohaterów, których ta marka wykreowała nigdy u mnie nie wygaśnie. Ale kiedy usłyszałam o tym nowym, przebojowym. podobno ekscytującym serialu trochę się zmartwiłam. Nowy produkt CBS ma swoją premierę dopiero 26 października bieżącego roku, a już jej o niej głośno. Odcinek pilotażowy już ukazał się na konwencie Comic Con w San Diego i wywołał spekulacje wśród wszystkich szczęśliwców, którzy mogli go obejrzeć. Część twierdzi, że jest zjadliwy, a pozostała grupa kręci głową i mówi, że to totalna porażka. 

W uniwersum Superman'a, Supergirl to jego młodsza kuzynka przybyła z wymarłej planety Krypton.
Kara Zol-El, ląduje na Ziemi i przyjmuje tożsamość Lindy Danvers. Postanawia znaleźć swojego potężnego kuzyna Clarka Kent'a (ćśśś, to tajemnica), aby nauczyć się panować nad swoimi nieskończonymi mocami. Takim opisem uraczyli nas producenci nowego serialu. 

Jeśli chodzi o obsadę nie mam zastrzeżeń. Główna bohaterka jest całkiem podobna do jej pierwowzoru z komiksów. Roli podjęła się młoda aktorka Melissa Benoist. Jej gra aktorska w zwiastunie jest całkiem przyjemna, choć czytając komentarze ludzi, którym udało się już zobaczyć pierwszy odcinek, zaczynam wątpić w sukces tej produkcji.


Najbardziej podoba mi się strój młodej superbohaterki. Szczególnie ta czerwona peleryna, która na niej wygląda lepiej niż na Supermanie :) 

Trudno mi stwierdzić czy serial jest warty uwagi. Pokręciłam się po forach i przez to namieszałam sobie w głowie. Publika jest bardzo podzielona, zwłaszcza tym, że Supergirl CBS'a to produkcja przeznaczona dla młodzieży, niekoniecznie dla wszystkich. Nie możemy się spodziewać bardzo szokujących momentów, ani nawet szczególnie makabrycznych zbrodni.  To będzie po prostu lekka i przyjemna cotygodniowa oglądajka, która będzie miała za zadanie poprawić nam humor. 

Obejrzę pierwszy odcinek, może nawet mocno się w nim zagłębię, ale to dopiero w październiku. Jak na razie sprawa nie wygląda za dobrze. Fani się odrywają jeszcze przed premierą Supergirl, więc jej przyszłość na kanale CBS stoi pod ogromnym znakiem zapytania. Dodatkowo odcinki będą się pojawiać w każdy poniedziałek- dokładnie o tej samej godzinie co drugi sezon Gotham na FOX'ie. Producenci Supergirl skrycie oskarżyli swoich rówieśników z Gotham o ilość przemocy jaka występuje w ich produkcie. Bronię tego drugiego serialu. On nie jest przeznaczony dla dzieci, a i tak ma dużą oglądalność. Gotham w pierwszej kolejności!

Czy jesteście ciekawi premiery serialu? Oglądacie jakieś inne seriale DC? Dajcie znać w komentarzach!
Zwiastun pozwoli się wam wtopić w klimat Metropolis, miasta Superman'a i Supergirl!



Zobaczcie także moje opinie na temat innych seriali DC:

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Dość często ostatnio spotykam się z informacjami o tym serialu, ale sama nie wiem, czy obejrzę. Co prawda szukam teraz czegoś ciekawego do oglądania na jesień, tylko że "Supergirl" nie wydaje się być w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju! Nie słyszałam o Supergirl, a podobno huczą o tym w internetach. Na pewno obejrzę, bo zwiastun mi się mega podobał! Już jak przeczytałam ten post to się nie mogę doczekać października!
    :)

    OdpowiedzUsuń

Prawa autorskie

Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność autorki bloga i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna część moich tekstów nie może być rozpowszechniania bądź kopiowana bez mojej zgody.