Podsumowanie wakacji w pigułce

16:03:00


Statystyki, wykresy i wyniki..ugh... to nie moja bajka, ale dziś postaram się z nimi oswoić specjalnie dla was, abyście mogli zobaczyć moje wyniki i odkrycia wakacji. Te dwa miesiące lenistwa mają to do siebie, że pozwalają na nadrabianie zaległości w każdej możliwej dziedzinie. Mam świadomość, że od zakończenia sierpnia mija już praktycznie tydzień, ale przez te długie siedem dni próbowałam ochłonąć i przystosować się do nowej sytuacji szkolnej. Jestem licealistką! Mam fajną klasę, dużo osób czyta, nieco mniej pisze, ale mam z kim rozmawiać. Ludzie jednak nie są tak źli na żywo jak mi się wcześniej wydawało.

Pora na kilka ważnych dla mnie wiadomości, o których dam wam znać. Nie ma się czym chwalić, ale mam swoje małe sukcesy, a takie mikroby zwycięstwa często dają więcej radości niż ogromne wiktorie.

Wskaźnik wyświetleń pokazał : 13 294 odwiedzin, co znaczy, że w ciągu wakacji zajrzeliście tu ponad 4000 razy!
Zdecydowaliście się skomentować moje posty 111 razy, z czego bardzo się cieszę.
Zredagowałam dla was 20 postów, czyli statystycznie notki pojawiały się co trzy dni. Rekord, przebiłam własne lenistwo.
Najbardziej spodobały wam się teksty w ramach LBA i Otwarte Dyskusje. Polubiliście również większość moich recenzji.
A jeśli o nich już mowa- 7 rekomendacji książek znalazło się w repertuarze Słownika Sztuki

Wakacje były dla mnie czasem wyrzucenia z głowy poprzedniej szkoły i oswojenia się z myślą o rychłej maturze oraz dorosłości. Wiązały się z nimi również moje czytelnicze i blogerskie decyzje, ponieważ właśnie tego lata uświadomiłam sobie jak mało czytam, jak rzadko bywam na swoim własnym blogu. W tym roku również wydałam dużo mniej pieniędzy niż ubiegłego i za to klepię się po ramieniu z aprobatą. Czas najwyższy oszczędzać na laptopa, bo komputer stacjonarny robi się już uciążliwy. Trzymajcie kciuki!

Wybór książki wakacji to dla mnie trudny wybór, ale mam faworytki, które wybierałam sprawiedliwie. Najbardziej bawiłam się przy Endgame. Wezwanie, swoim dziwacznym klimatem urzekła mnie powieść Byliśmy Łgarzami, a najbardziej utożsamiłam się z Fangirl, oczywiście.
Mimo że książki to mój główny cel w prowadzeniu bloga, przez dwa miesiące wakacji odkryłam całe mnóstwo świetnych wykonawców. Rozkradli mi serce na części, podzielili się nim, ale niestety nie równo.  Zacieśniałam więzi ze starymi idolami, z Muse, z Foster the People i Coldplay'em, ale moją playlistę objęli świeży muzycy. 
Pierwszym z nich jest belgijski wykonawca pop'u, być może wam dobrze znany- Stromae. Francuski zaśpiewany w tak dobry sposób to najsłodszy miód na moje serce. Uwielbiam język naszych kolegów znad Sekwany, a kiedy jest zaaranżowany w tak genialny i rytmiczny sposób, po prostu nie mogę się powstrzymać. Zdecydowanie kocham tę awangardę muzyczną, a najbardziej urzekła mnie w utworach: Ta fete, moules frites i absolutnie wzruszającym Formidable. 
Przez moje playlisty przewinęła się fantastyczna Olivia Anna Livki, a w ucho wpadła mi jej piosenka Geek power I kobieta gra na basówce, nie mogłam tego nie sprawdzić.


Ku swojemu zaskoczeniu prądy muzyczne pognały mnie też w klasyczne klimaty. Wróciłam do Stinga i The Police, ale niewątpliwe moim wakacyjnym faworytem został numer Hold me, Thrill me, Kiss me, kill me tak uwielbianego i kochanego przeze mnie U2 (i ten teledysk).

Na nadrabianie filmów nie znalazłam czasu (nie wiedząc czemu), ale obejrzałam wszystkie możliwe odcinki moich ulubionych seriali, więc nic mnie nie ominęło. Nie mogę się doczekać drugich sezonów Gotham i Flash'a oraz debiutu serialu bazującego na serii Dotyk Julii. To będzie uczta dla nerda, takiego jak ja!

Dziękuję wam za wakacje spędzone w moim towarzystwie i trzymam kciuki za was przez całe kolejne lata. A wy- odkryliście coś ciekawego przez te dwa letnie miesiące? Dzielcie się wrażeniami w komentarzach.

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Świetne statystyki, gratulacje! Szczególnie podziwiam za tak częste pisanie postów, u mnie w wakacje było totalne lenistwo i bloga bardzo zaniedbałam... Teraz obiecuję nadrobić zaległości. Będę do Ciebie zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz świetne statystyki. Gratuluję ci kochana i powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga :)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję ci tylu wyświetleń, jak najbardziej zasłużonych! Cały czas nie mogę się nadziwić, piszesz obłędnie :)
    www.oczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję statystyk!
    Ja na wakacjach w końcu wyszłam z czytelniczego dołka, bo na początku tego roku dopadł mnie jakiś marazm i żadna książka mi nie szła, a w sierpniu przeczytałam ich aż 11!
    Ja pewnie też powinnam się zabrać za odświeżanie playlisty, ale jakoś nie mam do tego serca :/

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
  5. Nauczyłam się, żeby nie zabierać kotom zabawek, haha!
    Te wakacje były dla mnie straszne biorąc pod uwagę, że nie u mojej siostry nie było ni jednej książki w domu.

    http://kultusarnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prawa autorskie

Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność autorki bloga i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna część moich tekstów nie może być rozpowszechniania bądź kopiowana bez mojej zgody.