Szkoła...ech.

19:53:00

Tytuł powinien obrazować moją dezaprobatę, jeśli nie, wiedzcie, że bardzo nie lubię początków w szkole po powrocie z wakacji. Zwłaszcza, iż przybyłam w tym roku podbijać nową szkołę, mianowicie I liceum ogólnokształcące w Tarnowie, a dokładniej wydział języka polskiego z historią. Będę miała dużo pracy, ale posty i tak będą się pojawiać na blogu. O to nie musicie się martwić, ponieważ we wrześniu będzie się dużo działo. Pomijając wszystkie seriale, które będę dalej oglądać, postaram się czytać odrobinę więcej niż w poprzednim roku szkolnym. A mam co, ponieważ właśnie dzisiaj postanowiłam się nagrodzić za pierwszy przetrwany dzień w nowej szkole i obdarowałam się trzema nowymi książkami, które od dawna chcę (muszę) przeczytać. Liczy się motywacja, prawda?

Zwieńczę wszystko pozdrowieniem wszystkich nowych uczniów szkół średnich. Powodzenia na nowym terenie!

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Uważam, że z takiej okazji obowiązkowo musiałaś obdarować się książkami :D W końcu pierwszy dzień w nowej szkole (i to przetrwany!) to nie byle co! ^^ Czekam na post jakie to cudeńka kupiłaś :>

    Pozdrawiam
    secretsofbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O żebyś miała fajną klasę i przede wszystkim nauczycieli. :) O takie nagrody to ja rozumiem :D
    Ja nie jestem uczniem nowej szkoły ale też śle pozdrowienia ♥
    http://kochamczytack.blogspot.com
    Tetiana

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w nowej szkole :) Ja na szczęście idę dopiero do 3 gim :P

    OdpowiedzUsuń

Prawa autorskie

Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność autorki bloga i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna część moich tekstów nie może być rozpowszechniania bądź kopiowana bez mojej zgody.