Be Room Cliff Book TAG

19:04:00

Standard. Znowu czuję się głupio i trochę obco, ponieważ wracam na rozległe tereny blogosfery. Jeszcze raz przepraszam, ale miesiąc czasu ochronnego (nie możemy otrzymać oceny niedostatecznej), mimo tego że brzmi bardzo lekko- jest bardzo trudny. Wiecie, pierwsze wrażenie to już praktycznie przepustka do pełnometrażowego sukcesu, a ja staram się inwestować w szanse póki jeszcze mogę to robić. I tak- mam już kilka zgrabnych ocen i jak na razie szkoła wydaje się być dla mnie bardzo przydatna. Czuję,że chłonę wiedzę- nareszcie!

A dziś coś lekkiego, łatwego i przyjemnego- przy tym dobrze wymyślonego. Nominację do tego tagu otrzymałam od bloga Otwarta Księga 2002 i bardzo się na jej widok ucieszyłam. Wreszcie jakiś tag, który jestem w stanie zrealizować, bez utraty cierpliwości. Często nie mogę już wytrzymać sklejania notek z Tagami, ponieważ z natury jestem nerwowa. W każdym razie, dziękuję ci za nominację!

A teraz najważniejsze- zasady.
TAG polega na wyborze kilku bohaterów- dziewczyny żeńskich, a chłopcy męskich. Następnie losujemy po trzy postacie na jedną rundę. Im więcej bohaterów, tym więcej rund. W każdej trójce decydujemy, którą osobą chcielibyśmy być (BE), z którą moglibyśmy dzielić pokój (ROOM), a kogo chcielibyśmy stracić, zrzucając go z klifu (CLIFF). 

Moje kandydatki, zostały przeze mnie wylosowane i pogrupowane w 3 grupy, czyli odbędą się 3 rundy! *odgłos ringowego gongu* Zaczynajmy! 

RUNDA 1
America (Rywalki) Be
Cath (Fangirl)  Room
Katniss ( Igrzyska Śmierci) Cliff

Wydaje mi się, że słyszę pomruki konsternacji. "Jak to zrzucić Katniss Everdeen z klifu? Przecież to jedna z pionierskich bohaterek w historii młodzieżowej dystopii! Oszalała ta ze Słownika Sztuki, coś z nią nie tak." Zdecydowałam się na pozbycie się Dziewczyny z łukiem, ponieważ pamiętam, że czytając jej trylogię nie mogłam się do niej przyzwyczaić, ani nawet się do niej przekonać. Dlatego moją ulubioną postacią z Igrzysk pozostaje Effie, za jej ekstrawaganckość i oczywiście wspaniałą fryzurę. Najlepiej czułabym się w roli Ami, ponieważ do niej udało mi się mocno przywiązać, a przy  okazji- miałabym pod ręką Maxona- który jest chyba największym plusem bycia jedną z kandydatek. A z Cath zamieszkałabym z przyjemnością- fagirlowałybyśmy i rozumiałybyśmy się nawzajem.

RUNDA 2
Julia  (Dotyk Julii) Be
Mara  (Mara Dyer) Room
Tris (Niezgodna) Cliff

Najtrudniejszy wybór w moim życiu. Być dziewczyną z śmiercionośnym dotykiem czy Marą Dyer- która być może ma problemy psychiczne albo zdolności metafizyczne? Wygrała Julka, ale to nie znaczy, że pochwalam pozbawiania kogoś życia muśnięciem. Podoba mi się jej potęga i to, że potrafiła unieść się z popiołów i mocno stanąć na nogach. Z Marą mogłabym dzielić pokój, pod warunkiem, że nie wciągnęłaby mnie w swoje psychologiczne ubytki. A Tris była od początku skazana na to, żeby zepchnąć ją w ciemną otchłań. Znów bezwstydnie niszczę podstawę jednego z większych fandomów książkowych. No cóż- moja frustracja wobec bohaterki Niezgodnej pojawia się w wielu notkach na blogu, jeśli znajdziecie je wszystkie- dajcie mi znać ile ich jest.

RUNDA 3
Chiyoko (Endgame.Wezwanie) Be
Eleonora (Eleonora&Park) Room
Cadence (Byliśmy Łgarzami) Cliff

Wybrałam Chiyoko ze względu na to, że kibicowałam jej najmocniej w wyścigu o Klucz Ziemi. Była zwinna, śliczna i co najważniejsze inteligentna, a ja uwielbiam logiczne bohaterki. Z Eleonorą bardzo chciałabym zamieszkać przez podobne zainteresowania i to, że obydwie lubimy czytać komiksy. Myślę, że szybko znalazłybyśmy wspólny język. Z resztą- podoba mi się Ameryka lat 80-tych, więc nie pogardziłabym taką okazją. Śmierć poniosła Cadence, ale gdybym miała do wyboru inne postacie, z pewnością oszczędziłabym młodą arystokratkę. Dzięki niej cała historia tytułowych Łgarzy stała się mroczniejsza niż przypuszczałam.

To naprawdę świetny tag! Wszyscy czujcie się nominowani!
I jeszcze raz- dziękuję za nominację :)

A wy kogo zrzucilibyście z urwiska, w kogo wcielilibyście się i z kim dzielilibyście pokój? Piszcie w komentarzach.

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Nie masz co się przejmować! Przez Triss nawet nie skończyłam pierwszej części :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Bogu, nie jestem sama w tej nienawiści :)

      Usuń
  2. Świetny tag - nie słyszałam o nim wcześniej. :) Muszę go kiedyś zrobić u siebie.
    Ja także bez cienia wątpliwości czy poczucia winy zepchnęłabym Tris z klifu. Co do Katniss... Kiedy czytałam książkę, nie bardzo jej nie lubiłam, ale teraz jakoś zmieniło się moje zdanie o niej, choć nadal nienawidzę jej za to, co zrobiła na końcu "Kosogłosa" (żeby nie spojlerować tym, co nie czytali, powiem, że chodzi mi o rzecz związaną z głosowaniem i igrzyskami).

    ocean-slow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bardzo jej nie lubiłam... Oczywiście chodziło o bardzo jej nie lubiłam :D

      Usuń
  3. Z trylogią "Niezgodna" miałam tak, że pokochałam ją od pierwszego wejrzenia. Jednak potem, kiedy moje wielkie uniesienie tą trylogią minęło, uznałam, że to jedna wielka tandeta, która nie ma sensu bycia :D Dlatego Tris to rzeczywiście porażka, a zakończenie "Wiernej" ucieszyło mnie jeszcze z jednego powodu, chociaż nie pochwalam wyboru dokonanego przez autorkę d:
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tris to ja bym poszatkowała, a nie zrzuciła z klifu. Serio! Bardzo przyjemy tag :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prawa autorskie

Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność autorki bloga i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna część moich tekstów nie może być rozpowszechniania bądź kopiowana bez mojej zgody.