KONKURS 1/2 - Pierwsze urodziny Słownika Sztuki!

14:35:00

Aby dowiedzieć się na temat urodzinowego rozdania, scrollujcie na sam dół posta.

Stało się! Przetrwałam rok pisząc notki i dzieląc się swoimi przeżyciami na blogu o poważnie brzmiącej nazwie Słownik Sztuki. Miałam wiele wzlotów, upadków, nieumyślnych literówek, śmiesznych zbiegów słów i przypływów weny (i częstych jej utraceń). Za wszystko was przepraszam, choć z niektórych wpadek mogliście mieć odrobinę śmiechu. Pamiętam, że przy notce o mojej na wpół kreatywnej powieści  zamiast napisać "Proszę o to, aby nie kopiować mojego pomysłu" zapomniałam dopisać tego małego, aczkolwiek znaczącego "nie". Następnego dnia zdałam sobie sprawę co takiego zrobiłam. Mam również wiele innych historii, które mi się przydarzyły od czasu otworzenia bloga, ale to może kiedy indziej. Dzisiaj mam dla was coś specjalnego, podziękowanie za to, że motywowaliście mnie przez 12 miesięcy do wyrobienia w sobie cierpliwości i silnej woli, a przede wszystkim do tego, aby pisać, bo dopiero niedawno odkryłam, że kocham to robić. Może wychodzi mi to nie najlepiej i muszę się sporo nauczyć, ale kiedy czytam wasze komentarze pod recenzjami i innymi wytworami mojej wyobraźni coś wywołuje uśmiech na mojej twarzy. To właśnie wy, czytelnicy. Uwaga, podziękowania! 

Właśnie dzisiaj, kiedy Słownik Sztuki kończy roczek chcę wam z całego serca podziękować za czas poświęcony na czytanie moich postów, za uwagi, za podzielanie mojego entuzjazmu, a także za pochwały od strony osób, po których bym się tego nie spodziewała. Dziękuję także za komentarze dotyczące wyglądu bloga- dzięki nim wiem, że wszyscy odbierają słodkość podobnie do mnie. Pragnę was także wyściskać za to, że licznik odwiedzin dobija już prawie do 15 tysięcy odsłon. To niesamowite! Ukłony wędrują również w strony bloggerów trochę bardziej doświadczonych ode mnie, za to, że pomagali mi się wzbić na poziom, który obecnie reprezentuję. Podziękowania lecą również w kierunku mojej rodziny, a także przyjaciółki, z którą mogę rozmawiać nie tylko o blogach. Dziękuję wam za motywację do tego, aby od czasu do czasu zasiąść przed komputerem i trochę się wysilić. Sporo się dzięki wam nauczyłam i mam nadzieję, że nauczę się więcej przez kolejne lata ze Słownikiem Sztuki. Jestem naprawdę dumna ze swojej wytrwałości, bo nigdy wcześniej nie udało mi się poświęcić czemuś aż tak bardzo. Poświęcenie to dało mi tak wiele iż jestem wdzięczna losowi, że taki pomysł zaświtał w moim umyśle. Dziękuję.

Dla mnie to bardzo wyjątkowy moment, ponieważ po raz pierwszy przeżywam takie doświadczenie. Pracujesz dość mocno przez cały rok, aby coś osiągnąć i to ci się udaje. Masz rocznego bloga, gratuluję! Może to mały kroczek do sukcesu, ale za to udało mi się go postawić. Nie zrezygnowałam z tego w połowie drogi i spójrzcie- mam nawet własne logo, kto by przypuszczał? Mój maleńki bolżek dał mi moc długotrwałego czytania, dystansu do siebie i efektownego przelewania pomysłów na białą kartę pliku tekstowego. Wcześniej tego nie potrafiłam, na prawdę. I przede wszystkim- odkryłam, że umiem się w coś zaangażować na 100 procent. To dało mi pewność siebie, nie tylko w blogosferze. Aż muszę się poklepać po ramieniu w geście aprobaty!


A teraz coś dla was. Specjalnie na waszą okazję
Wspominałam coś o rozdaniu, prawda? Oczywiście mam je dla was, bo nie mogłam się powstrzymać przed nagrodzeniem waszych trudów. Najpierw przedstawię wam pulę nagród, a następnie powiem wam co i jak musicie zrobić, aby zgarnąć trofeum. 

Cyrk Nocy- Erin Morgenrstern
W wędrownym cyrku dzieją się rzeczy niezwykłe, bardziej niezwykłe niż popisy akrobatów i treserów. To cyrk magiczny, w którym do pojedynku stają zakochani, a ich bronią jest wyobraźnia. Londyński reżyser Chandresh Lefèvre postanawia stworzyć cyrk. Nie przypuszcza, że stanie się on areną rozgrywek między znanym prestidigitatorem a "mężczyzną w szarym garniturze", a raczej między ich wychowankami Celią i Markiem. Młodzi, nieświadomi konsekwencji walki, którą mają ze sobą stoczyć, kreują w cyrku wiele niezwykłych, magicznych przestrzeni. To stanowi sens ich zmagań i tło ich miłości. Jednak każda potyczka zbliża ich do końca, kiedy na placu boju może pozostać tylko jedno z nich...

+ kilka różnych drobiazgów prosto z serca :)




CO ZROBIĆ ABY MIEĆ SZANSĘ NA WYGRANĄ?
1. Musicie być obserwatorami mojego bloga.
2. W komentarzu pod tym postem musicie zostawić zgłoszenie, brzmiące następująco:
Zgłaszam się!
nick (lub imię i nazwisko):
mój e-mail:
mój blog :
Umieszczony baner: Tak/nie
3. Aby zdobyć dodatkowy los możecie udostępnić baner (musicie mi dać o tym znać w punkcie powyżej).
4. Nie pogardzę życzeniami urodzinowymi. Najlepsze zostaną nagrodzone aż trzema dodatkowymi losami!
5. Jeśli w konkursie weźmie udział mniej niż 20 osób, będę zmuszona unieważnić losowanie.

ZWYCIĘZCÓW BĘDZIE DWÓJKA.
KONKURS TRWA OD 
11.10. 2015 do 20.11. 2015 
a wyniki podane zostaną dzień po zamknięciu konkursu.

 I NIECH LOS WAM SPRZYJA !


PS. To dopiero pierwszy konkurs. W najbliższych dniach pojawi się taki, który da szansę nieco mniej znanym blogerom :)

You Might Also Like

18 komentarze

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój blog też dzisiaj obchodzi pierwsze urodziny więc świętujemy razem :) !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 100 lat :) Nie wiem jak jest w twoim przypadku, ale ja nie mogłam uwierzyć, że udało mi się wytrwać przez rok :)

      Usuń
  3. O najlepszego oczyścicie!
    Zgłaszam się :D
    Obserwuję jako: Tetiana xd
    e-mail: tetiana999@tlen.pl
    Mój blog http://kochamczytack.blogspot.com
    Baner: TAK http://kochamczytack.blogspot.com/p/wasze-konkursy.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :) Naprawdę zasłużyłaś sobie na tyle czytelników i odsłon :) Czekam na konkurs dla blogerów, bo "Cyrk nocy" już mam :P
    Pozdrawiam serecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się!
    nick: ThaliaElizabeth
    mój e-mail: maniaczkawkrainieksiazek.wp.pl
    mój blog : http://maniaczkawkrainieksiazek.blogspot.com/
    Umieszczony baner: Tak http://napisane-z-pasji.blogspot.com/p/konkursy.html

    P.S. - Wszystkiego najlepszego! Mój blog obchodził roczek niecałe pół roku temu^^
    P.S.2 - Czekam na kolejny konkursik *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się!
    nick : Olu sia
    mój e-mail: ola2000piasecka@gmail.com
    mój blog : alex771.blogspot.com
    Umieszczony baner: Tak

    Najlepsze życzenia z okazji urodzin bloga :) Życzę ci abyś dalej prowadziła takiego wspaniałego bloga, żebyś miała dużo czasu na czytanie, spełnienia marzeń i zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się!
    nick : Its Dahlia
    mój e-mail: itsdahlia@wp.pl
    mój blog : itsdahlia.blogspot.com
    Umieszczony baner: Tak
    + zaobserwowałam także twojego instagrama, bo bardzo mi się spodobał! :)

    Kochana, życzę wszystkiego dobrego z okazji urodzin bloga. Sama bloguję już od kilku dobrych lat, jednak byłam bardzo głupia, że usunęłam poprzedniego bloga. Fajnie jest móc po paru latach zobaczyć stare wpisy, to przede wszystkim fajna pamiątka, ale także w przypadku twojego bloga zbiór świetnych recenzji do których zawsze można wrócić, co jest ekstra! Życzę Ci wielu takich urodzin, mam nadzieję, że będziesz mogła zawsze świętować je z radością, wielu czytelniczych przygód i samych cudownych książek. Aby czytanie zawsze sprawiało Ci satysfakcję i umilało nadchodzące jesienno-zimowe wieczory. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się!
    nick: White Zephyr
    mój e-mail: olivia.91.91@tlen.pl
    mój blog : http://jinqueenbee.blogspot.com/
    Umieszczony baner: nie

    Gratulację :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się!
    nick (lub imię i nazwisko): Bandur
    mój e-mail: programypartnerskiewsieci@gmail.com
    mój blog : http://programypartnerskiewsieci.blogspot.com/
    Umieszczony baner: Tak http://programypartnerskiewsieci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się!
    nick: Pani Lecter
    mój e-mail: agatajedynamla@gmail.com
    mój blog : skazani-na-ksiazki.blogspot.com
    Umieszczony baner: Tak skazani-na-ksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. życzę Ci, żeby Twój ulubiony pisarz odwiedził Cię pewnego pięknego dnia i podarował zestaw podpisanych książek :)

      Usuń
  11. Zgłaszam się
    Nick/ Imię i nazwisko: Martyna Kulińska
    mój e-mail: kulinskamartyna@gmail.com
    mój blog: nie mam
    Umieszczony baner; nie

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się!
    nick (lub imię i nazwisko): Patrycja Korczak
    mój e-mail: korczak@onet.pl
    mój blog : fashionistky
    Umieszczony baner: nie

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się! ;)
    nick: Gracenta
    mój e-mail: gracja313@tlen.pl
    mój blog : http://meineabstraktion.blogspot.com
    Umieszczony baner: Tak https://plus.google.com/113667139964734806784/posts

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń

Prawa autorskie

Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność autorki bloga i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna część moich tekstów nie może być rozpowszechniania bądź kopiowana bez mojej zgody.