Październikowy BookHaul #3

10:09:00

Próbuję sobie przypomnieć kiedy ostatnio udało mi się pokazać wam moje miesięczne zdobycze, ale nie mogę znaleźć odpowiedzi w mojej pamięci. Wydaje mi się, że robiłam tego typu posta w wakacje, ale mogę się mylić. To nieważne, bo właśnie dziś następuje to zakupowe podsumowanie miesiąca, które ogłosiłam już w dzień targów ze łzami wzruszenia w oczach. Krakowskie Targi uratowały mojego bloga przed kolejnym powiewem nudy. A coraz częściej zdarzają się tu takie wichury. Tutaj możecie poczytać o moich wybuchach radości w wielkiej Hali Expo.
Bez większego wstępu- zaczynamy!
Ostrzegam, że zdjęcia są w słabej jakości, bo oszczędności, za które miałam kupić aparat w dużej mierze przeznaczyłam na książki. Nałóg mnie wykańcza.


Na targach udało mi się zdobyć:
* Dziewczyna w ciemności- Wydawnictwo Agora
*7 razy dziś, Hopeless, Wybacz mi, Leonardzie i Maybe Someday - Wydawnictwo Otwarte 
* Najgorszy człowiek na świecie- Znak Literanova

Jestem bardzo dumna, że udało mi się zdobyć tyle tytułów, ale również wewnętrznie się karcę, że zagubiłam gdzieś swojego ducha oszczędzania. Wmawiam sobie, że nie kupię, żadnej książki przez następne pół roku, ale kiedy patrzę na kalendarz i zauważam, że już za niedługo święta, zaczynam wątpić. Najbardziej się cieszę z tego, że nie kupiłam żadnego science-fiction, bo ilość tytułów tego typu na mojej półce "do przeczytania" ciągle rośnie. Miałam nadzieję również, że uda mi się kupić bardzo, bardzo mądrą książkę, ale nie udało mi się to. Cieszę się, że wreszcie będę miała okazję sięgnąć po powieść Coleen Hoover, bo wiem- w naszych czasach jej utwory to klasyki i grzech ich nie przeczytać. Książka Matthew'a Quick'a była prezentem, który otrzymywało się za wpisanie się na newsletter Moondrive, jestem więc zadowolona z darmowej próbki tego autora.


Od wydawnictw otrzymałam:
*Ogień i Woda - IUVI
*Gregor i niedokończona przepowiednia - IUVI
* Dygot- Sine Qua Non
Endgame. Klucz niebios- Sine Qua Non

Wydawnictwo zajmujące dwa ostatnie miejsca na tej liście jest jednym z najlepszych wydawnictw w Polsce i uwielbiam ich za otwartość, no i za repertuar książek oczywiście. W tym miesiącu przysłano do mnie Dygot Jakuba Małeckiego, o którym możecie już przeczytać recenzję. Niedawno przybyła także 500 stronicowa cegiełka pod tytułem Endgame. Klucz niebios- czyli druga część powieści/zagadki, którą miałam okazję już przeczytać. Książka oczarowała mnie swoją cudacznością i kreatywnością autorów, mimo tego że- tak, kolejna historia o kosmitach. W takiej sytuacji nie mogłam się powstrzymać i poprosiłam o egzemplarz. 
Z kolei IUVI to nowa przygoda w mojej blogerskiej "karierze". Udało mi się nawiązać obustronny kontakt z wydawnictwem i otrzymać od niego dwie pozycje: Ogień i Woda i Gregor i niedokończona przepowiednia. Drugi tytuł właśnie czytam i choć to powieść dla młodszych ode mnie czytelników, nie mogę powiedzieć, że jest źle.

Jedną powiastkę kupiłam na konkurs z okazji pierwszych urodzin Słownika sztuki, który ostatnio przedłużyłam o prawie trzy tygodnie, bo wciąż brakuje chętnych do odebrania nagrody. Jeśli chcecie wygrać Cyrk Nocy, kliknijcie tutaj  i zapoznajcie się z zasadami. Naprawdę warto, bo dwóch szczęściarzy zostanie nagrodzonych.






Tak prezentuje się mój październikowy stosik! Pochwalcie się swoim w komentarzach i napiszcie czy czytaliście te książki. Spróbujcie mnie zachęcić do lektury, którejś z nich.

You Might Also Like

9 komentarze

  1. widze tutaj kilka całkiem interesujących pozycji ;)
    Pozdrawiam i zarpaszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od Hoover przeczytałam na razie tylko Hopeless i Losing Hope, ale jestem równie zachwycona, jak większość. Zdecydowanie bardzo polecam ci przeczytanie po Hopeless części z perspektywy Holdera, bo to genialne dopełnienie i wszystko po niej jest zdecydowanie bardziej logiczne. :D
    Przygarnęłabym którąś z tych książek od wydawnictw ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Hoover, jak najbardziej polecam Ci Maybe Someday i Hopeless, te historie są świetne! Uwielbiam męskie postacie :D Sama aktualnie czytam Confess i tylko się w tym utwierdziłam :D
    find-the-soul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne nabytki! Nie pozostaje mi nic innego jak tylko życzyć miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny stosik - same perełki :) "Hopeless" oraz "Maybe Someday" to naprawdę świetne książki.
    Z chęcią podebrałabym Ci "Klucz Niebios" ;P
    Pozdrawiam.

    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo świetnych pozycji :) Czytałam Ogień i wodę i z niecierpliwością czekam na drugi tom.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zacny stosik :) Chętnie przygarnąłbym "Klucz niebios", "Dygot" i "Wybacz mi, Leonardzie" :D A tak poza tym, to nominowałem Cię do LBA http://mybooktown.blogspot.com/2015/11/liebster-blog-award-3.html

    Pozdrawiam :)
    http://mybooktown.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaszalałaś, niestety książkowy nałóg jest kosztowny, nie ma co się oszukiwać :)

    OdpowiedzUsuń

Prawa autorskie

Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność autorki bloga i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna część moich tekstów nie może być rozpowszechniania bądź kopiowana bez mojej zgody.