Randka w ciemno book TAG

15:54:00


Dzisiaj mam zaszczyt przedstawić wam TAG stworzony przez absolutnie wspaniałą Suomi Anne, do którego zostałam przez nią nominowana. Jest bardzo prosty, przyjemny i bardzo ciekawie rozwiązany. Oto zasady:

 Musisz wybrać sześć książek i opisać je w dokładnie trzech słowach. Po kliknięciu na nie zostaniecie odesłani do profilu książki na portalu lubimy czytać, dzięki czemu będziecie mogli zweryfikować. Jeśli zgadniecie jakąś z nich, dajcie znać w komentarzach.

Od razu na wstępie wspomnę, że w jednym przypadku nagięłam zasady, ale to już zobaczycie w dalszej części tagu. Zaczynam i rzucam wam wyzwanie!






 Myślę, że to dla was bułka z masłem, bo z pewnością macie wiedzę na temat książek. Miłej zabawy!

A teraz nominacje!

A jeśli jesteście chętni, to zróbcie ten tag także na swoich blogach :)


PS. Październik już się rozpoczął, a do 11 października baaardzo blisko. Pojawcie się na blogu tego dnia, bo mam dla was niespodziankę ;)

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. *oklaski* Gratulacje ^^ Tak przy okazji, świetny tag. Taki techniczny, ale prosty i przyjemny :)

      Usuń
  2. Dziękuję za nominację! :)
    Tag jest świetny. :D Zgadłam tytuły czterech książek. :)

    ocean-slow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja zgadłam tytuły tylko dwóch, ale większości z nich nie czytałam, więc wybacz mi to chwilowe zaćmienie :D
    U mnie recenzja książki, którą polecają, ale ja się zawiodłam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętam, że zrobiłam to w wakacje :) Chyba wtedy nie byłam świadoma, że to tag, tylko taki mój wytwór wyobraźni xd Pozdrawiam :)
    www.oczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń

Prawa autorskie

Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność autorki bloga i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna część moich tekstów nie może być rozpowszechniania bądź kopiowana bez mojej zgody.