Targi Książki- NADCHODZĘ!

16:22:00

Od kilku dni jestem totalną wariatką, ponieważ zbliża się święto polskiego czytelnika. Event zorganizowany dla pożeraczy książkowej treści i dla entuzjastycznie energicznych bloggerów literackich, startuje już za niedługo, a ja po raz pierwszy w moim życiu będę miała okazję w nim uczestniczyć. NIE MACIE POJĘCIA, jak bardzo się cieszyłam, kiedy usłyszałam o wyjeździe organizowanym przez moje liceum, a dokładniej licealną bibliotekę. Tańczyłam swój taniec zwycięstwa i po prostu nie mogłam usiedzieć w miejscu. Ten mały post ma was tylko zawiadomić o tym, że się pojawię na XIX Międzynarodowych Targach Książki w ukochanym Krakowie, ale również, żeby pokazać wam moją niezdrową ekscytację.

ZMIANA PLANÓW

Na wydarzeniu pojawię się w czwartek, 22 października, być może około godziny 10:00. Jeśli ktoś- jakimś cudem- mnie rozpozna, może się ze mną przywitać. Nie będę wiedziała co powiedzieć, ale szybko dojdę do siebie :)

Teraz muszę tylko rozplanować wydatki i opracować plan kontrolowania wydatków, bo mój fundusz ucierpi, będzie bardzo obolały.

Książoholicy! Mieliście okazję odwiedzić Targi? Jak wrażenia? Coś wam się nie podobało? Co was urzekło? Podzielcie się w komentarzach, dajcie mi jakąś radę na moje pierwsze wejście.


Przypominam o trwającym urodzinowym rozdaniu, w którym możecie wygrać Cyrk nocy! Wystarczy, że zgłosicie się zgodnie z zasadami. Kliknijcie w banner, aby dowiedzieć się więcej.

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Ale z Ciebie szczęściara! Moja szkolna biblioteka pewnie by nawet o tym nie pomyślała :< Na własną rękę byłoby mi bardzo ciężko dojechać, bo 11 godzin drogi to jednak dużo. Ehh, dlaczego Kraków musi być tak daleko??

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też chcę na Targi! To moje marzenie odkąd na nowo wkręciłam się w czytanie, dlatego mam nadzieję, że kiedyś uda mi się je spełnić. Wiem, że zawsze są okropne tłumy, no ale czas zakupić sobie parę nowości, bo ostatnio czytam same odgrzewane kotlety >.<
    Pozdrawiam i zapraszam na recenzję Angelfall!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja ponoć istnieje, ale jeszcze tam nie byłam :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Smutam, bo raczej mam za daleko, by pojechać do Krakowa ;(

    papierowe-strony.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę, będę, będę! Co prawda tylko w sobotę, ale będę, będę, będę! :D

    OdpowiedzUsuń

Prawa autorskie

Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność autorki bloga i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna część moich tekstów nie może być rozpowszechniania bądź kopiowana bez mojej zgody.