Konkurs urodzinowy z Cyrkiem Nocy- ROZWIĄZANIE!

17:49:00

Dzisiaj nadchodzi ten dzień, w którym podam wam wyniki urodzinowego konkursu- rozdania z "Cyrkiem Nocy". Długo czekaliście na rozwiązanie, ponieważ postanowiłam  przedłużyć trwanie przedsięwzięcia przez nie wystarczającą ilość uczestników. Miało być 20 skończyło się na 11 i postanowiłam zakończyć konkurs w takim stanie jakim jest. Dwie książki czekają na dwóch zwycięzców, których wylosowałam poprzez program losujący w internecie. Każdy z uczestników miał przypisany numerek (lub numerki, jeśli skorzystał z okazji zdobycia dodatkowych losów). Generator wskazał dwóch zwycięzców!

Moja ekscytacja sięga sufitu :)













Z ogromną przyjemnością chcę ogłosić iż zwycięzcami konkursu zostają:
8- czyli Olu sia z bloga alex771 
oraz
 21- czyli Grancenta z bloga meineabstraktion


Gratuluję wam i ściskam!
Pokażcie się w komentarzu i wyślijcie mi e-maila z danymi kontaktowymi na adres
artdidictonary@gmail.com

Dla tych, którzy są smutni z powodu przegranej- nie martwcie się, będzie jeszcze wiele okazji do zdobycia książki. Ja też nigdy niczego nie wygrałam :)

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Bardzo się cieszę! Gratuluję drugiej zwyciężczyni! A wiadomość już wysyłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Cieszę się :) Wysyłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli coś ci nie idzie z e-mailem to spróbuj go skopiować jeszcze raz, bo zrobiłam mały błąd wcześniej :)

      Usuń
  3. Zapraszam do mnie :) recenzje książek, oraz inne ciekawe tematy! :) http://literacki-wszechswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prawa autorskie

Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność autorki bloga i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna część moich tekstów nie może być rozpowszechniania bądź kopiowana bez mojej zgody.