Pożegnanie z 2015!

12:21:00


Cześć i czołem wam wszystkim! Tak, tak, udało mi się podnieść z łóżka i zmusić się do napisania choć takiego, poświątecznego posta. Nadchodzi rok 2016, a więc już jutro będziemy mieli "czystą kartę" i zaczniemy wszystko od nowa. Jakieś postanowienia noworoczne?- oczywiście, że jakieś mam, ale w moim przypadku takie postanowienie utrzymują się przez tydzień, góra dwa. Na pewno będę chciała więcej czytać, więcej pisać i lepiej się uczyć. Ja życzyłabym wam  przede wszystkim zdrowia, szczęścia i pomyślności. Ale to standardowe życzenia, które każdy sobie składa w wypadku każdej okazji. Trzeba się bardziej wysilić od święta.

Życzę wam, abyście zawsze mieli energię do życia, do pracy i do rozwijania się;
żebyście w nowym roku znaleźli czas dla siebie, w tym całym roztargnieniu i zabieganiu;
chciałabym wam również życzyć cierpliwości i wytrwałości, żebyście nigdy nie stracili sił.
I żebyście się zawsze czuli pewnie i dobrze, bez względu na wszystko.

Tego życzę wam, ja- Kornelia ze Słownika sztuki :3

Wystarczy mi tylko powiedzieć, że widzimy się za rok! :D (wiem, wiem, suchar aż boli)


You Might Also Like

1 komentarze

Prawa autorskie

Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność autorki bloga i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna część moich tekstów nie może być rozpowszechniania bądź kopiowana bez mojej zgody.