ZAPOWIEDŹ: OSOBLIWE I CUDOWNE PRZYPADKI AVY LAVENDER już 2 marca!

19:35:00














Zbliża się magiczna noc przesilenia letniego…
Noc, w której niebo się otworzy, a powietrze wypełnią deszcz i pióraAva urodziła się ze skrzydłami. Pragnie poznać prawdę, odnaleźć odpowiedzi na pytania dotyczące jej pochodzenia. Niezwykłe wypadki, cudowne zdarzenia, dziwne zbiegi okoliczności i baśniowe rozterki zaprowadzą ją tam, gdzie nie spodziewała się dotrzeć. Kawałek po kawałku odsłania pełną boleści i trosk historię rodziny Roux. Ava Lavender może być pierwszą, która uniknie zguby i ucieknie obojętności. Czy uda jej się odnaleźć prawdziwą miłość?Dramat Avy rozpoczyna się, kiedy wielce pobożny Nathaniel Sorrows bierze ją za anioła, a jego obsesja na punkcie dziewczyny rośnie…
Wykonuje się to na co czekałam tak długo! Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender nareszcie znalazły się w moich rękach i nareszcie mogę się z nimi zapoznać. Przeczytałam już 219 stron i zostaje mi już tylko ponad 70, co bardzo mnie smuci, bo chciałabym ją móc czytać dłużej. Historia jest bardzo dobra, emocjonująca przesiąknięta realizmem magicznym i gorzką opowieścią o życiu. Naprawdę, szykujcie się na kawał dobrej lektury, bo naprawdę TA KSIĄŻKA nią jest!
A recenzja już wkrótce :)

Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender
Leslye Walton
PREMIERA 2.03.2016
Wydawnictwo SQN


You Might Also Like

3 komentarze

  1. Zaciekawiałaś mnie, ale poczekam na dokładniejszą recenzję i dopiero wtedy się zdecyduję, czy przeczytam tę książkę :)
    Pozdrawiam!
    http://literacki-wszechswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender to jedna z książek, których najbardziej nie mogę się doczekać. Już od kilku miesięcy z niecierpliwością wyczekuję jej premiery ;) Mam nadzieję, że jak najszybciej będę mógł się za nią zabrać :D
    http://mybooktown.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Książka zachwycająca :) Załuję, że tak szybko ją przeczytałam XD Pozdrawiam, www.oczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń

Prawa autorskie

Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność autorki bloga i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna część moich tekstów nie może być rozpowszechniania bądź kopiowana bez mojej zgody.