Powracam!

10:32:00

Tak wiem. Wiem, wiem.Nie było mnie na blogu od miesiąca! No cóż miałam dużo ważniejszych spraw, ale teraz, kiedy mogę pisać, postaram się wrócić i redagować jak szalona. Jak mogę się wytłumaczyć? Miałam niestety bardzo dużo nauki (w dalszym ciągu ją mam), nie znalazłam czasu i... moja wena nagle odpłynęła. To taki pierwszy poważniejszy kryzys w pisaniu jaki mnie spotkał. Było ciężko, ale już jestem. No i- jeden z większych problemów jaki mnie zatrzymywał- dostęp do komputera. Tak się zdarzyło, że mój brat jest szczęśliwym maturzystą i musiał się odrobinę pouczyć na egzaminy dojrzałości, więc nie kłóciłam się kiedy zajmował komputer i wypełniał testy jak szalony. Teraz trzymam za niego kciuki, bo biedak męczy się tą maturą, a egzaminu ustne dopiero za dwa tygodnie.
W każdym razie, chciałam tylko ogłosić, że już jestem i raczej nigdzie się nie wybieram. Być może jeszcze dziś pojawi się recenzja "Grimm city:Wilk", którą powinnam zamieścić już dwa tygodnie temu, ale nie wiedzieć czemu zapomniałam, że tą książkę posiadam. Mam nadzieję, że państwo z SQN się na mnie nie pogniewają :/ Trzymajcie za mnie kciuki. Póki co- czekajcie na nowe posty.


PS. w międzyczasie uzależniłam się od mojego ulubionego serialu NA NOWO; nauczyłam się, że można przesiedzieć na tumblerze solidne 2 godziny i poznałam Undertale, a z tego już się nie wychodzi. Wybaczcie mi proszę :)

You Might Also Like

2 komentarze

  1. W takim razie witaj ponownie! :)
    A dla brata powodzenia! :)


    www.zksiazkadolozka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. A tak ostatnio właśnie się zastanawiałam, kiedy dostanę coś od ciebie do poczytania ;)

    OdpowiedzUsuń

Prawa autorskie

Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność autorki bloga i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna część moich tekstów nie może być rozpowszechniania bądź kopiowana bez mojej zgody.