Liebster blog awards #7- WIELKI POWRÓT

16:57:00

Ostatnie Liebster blog award opublikowałam 13 grudnia poprzedniego roku, a teraz znów otrzymałam nominację. Kilka z nich ominęłam po drodze, muszę to przyznać...ale również nie  wszystkich wiedziałam. ALE TO BYŁO TAK DAWNO! Nie macie pojęcia jak mnie ucieszyła nominacja od Adriana z bloga Brewilokwencja , który już wie, że uratował bytowanie tego bloga tym zaproszeniem do LBA. Pytania są bardzo ciekawe i z odpowiem na nie z przyjemnością. 

Jeśli dalej nie wiecie czym jest Liebster blog award, to już śpieszę z pomocą. Uczestnik nominowany musi odpowiedzieć na 11 pytań, po czym nominować 11 kolejnych osób i zadać im wymyślone przez siebie 11 pytań. Sama nagroda jest rodzajem małej rangi wyróżnienia, która oczywiście bardzo cieszy :)

ZACZYNAJMY!

1. Jaki jest twój ulubiony serial?
Ilość notek, którą napisałam na temat serialu Gotham raczej jest dobrym argumentem za tym, że to mój najulubieńszy serial. Ale zawsze lubiłam też Dr. House'a no i oczywiście Sherlock'a. #TeamMoriarty 

2. Czego nigdy nie założyłabyś na siebie?
Wora pokutnego. (Przepraszam, pilnie uczę się na olimpiadę historyczną i epoka, którą mam wykuć to średniowiecze, więc z podań wiem, że taki wór trochę gryzie). Nie ubrałabym czegoś w czym czułabym się głupio albo niezręcznie. I drapiącego swetra.

3. Czy istnieje suma pieniędzy, dla której zrobiłabyś wszystko?
Nie. Myślę, że jeśli chodziłoby o, dajmy na to, pieniądze na leczenie, próbowałabym zrobić wszystko co w mojej mocy, żeby je jakoś pozyskać, ale w dalszym ciągu z zachowaniem godności i umiaru. 

4. Masz jeden dzień życia- co robisz?
Pewnie to co zawsze. Może opublikowałabym w internecie zaczątek mojej książki i pozwoliłabym ludziom dokończyć ją na swoich warunkach, żeby coś po mnie jednak zostało.

5. Masz możliwość spotkania się z jakąkolwiek osobą na świecie- kogo wybierasz?
I tutaj są też trzy opcje- albo spotkałabym mojego ulubionego aktora Cory'ego Michael'a Smith'a, który jest jednym z winowajców mojego uzależnienia od wspomnianego wcześniej Gotham. Na drugim miejscu być może pojawiłaby się Marzia, czyli CutiePie, vlogerka (powiedzmy) modowa, bo kocham za to, że mimo tego iż jest sławna w internecie, w dalszym ciągu pozostaje sobą no i ma świetny styl. Pogadałybyśmy sobie na różne tematy. Ostatnią osobą byłaby Harper Lee, ale niestety odeszła w lutym tego roku. Miałabym do niej bardzo dużą ilość pytań.

6. Chciałabyś być na jeden dzień płcią przeciwną?
Nie. Kocham moje długie rzęsy i różowe podkoszulki. Lubię też swoje pomalowane paznokcie, nie chciałabym się z nimi rozstawać na dzień. A poza tym, po co?

7. Jak byś zareagowała na wieść o śmierci swojego idola?
Na pewno byłabym bardzo smutna, może nie popadłabym w rozpacz, bo ten człowiek tak na prawdę mnie nie znał i nie miałabym z nim więzi, ale na pewno odczuwałabym żal i stratę. I trudno byłoby mi znaleźć nowego, który choć w małym stopniu mógłby mi zastąpić tego poprzedniego.

8. Wierzysz w magię?
Wierzę tylko w magię ludzkiego umysłu, bo trudno mi czasem pojąć jego działanie. 

9. Gdzie widzisz siebie za 10 lat?
Bardzo chciałabym być w lepszym stanie niż jestem teraz. Mam także nadzieję, że będę pracować w wydawnictwie lub gazecie, bo okrutnie o tym marzę. Po pracy będę miała czas dla mojego męża i rodziny. I wydam książkę, a nawet serię książek, ale to może nawet nie za dziesięć lat, a wcześniej.

10. Jaka jest twoja ulubiona aplikacja?
Używam ich na co dzień i chyba najczęściej używam Instagrama, później YouTube, a później Tumblr'a. I wnioskuję, że moją ulubioną jest oczywiście Instagram.

11. Co cię przeraża w dzisiejszym świecie?
Megalomania. I wiara w szczerość mediów (mimo że chcę w nich pracować. Hihi, Kornelia-Manipulator). Nie będę się rozpisywać na temat moich lęków, bo myślę, że są podobne do strachów innych.

No, to jak już publicznie porozmyślałam- teraz czas na pytania dla was...NOMINOWANI...

1. Jaki film ostatnio widziałaś/eś w kinie? Podobał ci się?
2.Grasz w gry komputerowe?
3.Muzyka wpływa na twój nastrój, czy raczej kompletnie cię nie rusza?
4. Czy twój zawód (lub przyszły zawód) wiąże się z twoimi zainteresowaniami?
5. Wolisz książki z narracją pierwszoosobową czy trzecioosobową?
6. Znasz dobrą książkę na lato?
7.Jeśli wydałabyś/wydałbyś książkę-  komu byłaby dedykowana?
8.Jaka jest NAJGORSZA książka jaką udało ci się przeboleć?
9. Czy kiedykolwiek myślałaś/myślałeś nad stworzeniem vloga na YouTubie?
10. Czy najbliżsi otaczający cię ludzie (rodzina etc.) , wiedzą, że prowadzisz bloga?
11. Co sądzisz o akcjach promujących książki i kulturę? Czy myślisz, że są skuteczne, a może jednak kompletnie nieudane?

Niestety, moje pytania nie są tak poważne jak te, które zadał mi Adrian, bo zwyczajnie nie planuje kogoś wpędzać w refleksję. Nie 11 świetnych blogerów, którymi są:

Ewelinę ("dla wyjaśnienia- mam na imię Ewelina" <3) z http://przy-goracej-herbacie.blogspot.com/
A CO- Suomi https://suomianne.blogspot.com/ - wiem, że kolejny raz cię nominuję, ale cóż- warto :)
(*Wpisz swoje imię tutaj*Przepraszam :c) http://podroze-w-ksiazki.blogspot.com/
(*Wpisz swoje imię tutaj* :c) http://czytnikdoksiazek.blogspot.com/
(*Wpisz swoje imię tutaj* :c) http://be-here-now-and-forever.blogspot.com/

To już koniec tego posta! Czytelnikom, życzę miłego czytania, a nominowanym miłej zabawy :)

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Drapiący sweter - aż mnie ciarki przechodzą na samą myśl - a raczej zaczyna mnie wszystko swędzieć ;) Serial Gotham bardzo lubię - uwielbiam to jak dobrano aktorów :D
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne odpowiedzi i mnóstwo przy tym zabawy!
    Pozdrawiam
    http://bookparadisebynatalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe odpowiedzi ;) Również uwielbiam Dr. House'a i Sherlock'a!
    A jeśli chodzi o seriale, to na moim blogu właśnie pojawił się post o Wikingach, może cię zainteresuje? Zapraszam :) http://literacki-wszechswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prawa autorskie

Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność autorki bloga i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna część moich tekstów nie może być rozpowszechniania bądź kopiowana bez mojej zgody.