Kolejny powrót- żadna niespodzianka...

14:57:00

Mimo tego że brakło mi do finału ogólnopolskiego z olimpiady tylko plusika przy ocenie, nie czuję się z tym aż tak źle, chodź pewnie was okłamuję. Przeczytałam tonę, tylko momentami ciekawych, książek historycznych, autorów, którzy myślą, że każdy przeciętny uczniak rozumie sentencje łacińskie czy francuskie. Ten trwający kilka miesięcy nonsens bardzo wymęczył mnie psychicznie jak i fizycznie- tak bardzo, że nie znalazłam czasu na czytanie. Dlatego tę aktywność zastąpiłam cyfrowym i klasycznym rysunkiem, do którego wymagane nie jest większe skupienie. Bywało, że próbowałam się skupić na tekście, ale mimo że bardzo chciałam, sama treść po prostu była dla mnie za trudna do przyswojenia. Czasem bywało i gorzej. Bardzo chciałam napisać coś ciekawego, ale przemęczenie dawało mi do zrozumienia, że, no cóż, nic takiego nie potrafiłabym stworzyć. Rysowałam więc, oglądałam opery (które pokochałam całym sercem) no i oczywiście- uczyłam się. Nauczyłam się tworzyć transmisje na żywo, kupiłam sobie prawdziwe artystyczne cienkopisy z autentycznym czarnym tuszem i kiedy zaczynałam się stresować- po prostu tworzyłam. Jedyne co tak na prawdę czytałam to lektury- "Dziady"", "Pan Tadeusz", "Kordian", "Nie-Boska komedia" i "Tango". Kiedy tak przeglądałam obowiązkowe tytuły, wzmagał się mój głód czytelniczy. Chciałam po prostu zacząć czytać normalne książki. Mam nadzieję, że teraz będę miała trochę więcej czasu na coś co chcę robić- tworzyć. Wczoraj otrzymałam już  egzemplarz recenzencki i zajęłam się organizowaniem współpracy. Spróbuję zaprojektować nowe logo dla bloga. I odrobić sezon "Sherlocka". Tak trzeba.
Póki co- trzymajcie się ciepło. Wyczekujcie recenzji, ale kiedy już jesteście- zapraszam was na mój kanał na Twitchu, gdzie możecie zobaczyć jak pracuję (a jeśli macie już konto na tym portalu- może pomyślelibyście o obserwacji [nie żebym się jakoś specjalnie reklamowała]).

Do zobaczenia!

You Might Also Like

2 komentarze

  1. http://www.pangrodzki.pl - blog artysty, pisarza

    Zobacz moją nową książkę science-fiction i muzykę elektroniczną oraz obrazy olejne na płótnie.

    OdpowiedzUsuń

Prawa autorskie

Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność autorki bloga i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna część moich tekstów nie może być rozpowszechniania bądź kopiowana bez mojej zgody.